TRUSTED BRAND

Hrvati više vjeruju domaćim robnim markama

16.10.2009 u 14:06

Bionic
Reading

Domaće robne marke i dalje drže primat u kategorijama prehrane i usluga, a strane robne marke prednjače u kategoriji tehničkih proizvoda i kozmetičkih sredstava, pokazuje treće istraživanje o povjerenju prema robnim markama 'Trusted Brand' časopisa Reader's Digest Hrvatska

Svrha je istraživanja otkriti kojim robnim markama potrošači najviše vjeruju i kako ih ocjenjuju prema pojedinačnim kategorijama proizvoda i usluga. U 37 kategorija proizvoda i usluga, među pobjednicima su 22 domaće i 13 stranih robnih marki.

Uspoređujući rezultate pobjedničkih robnih marki u tri godine, povjerenje hrvatskih potrošača može se ocijeniti kao - stabilno. Domaće robne marke drže primat u kategorijama prehrane i usluga. Uvjerljivi pobjednici po treći put su Dukat, Franck, Kraš, Cedevita, Gavrilović i Ožujsko pivo među prehrambenim kategorijama, a Konzum, Zagrebačka banka, Croatia Osiguranje, Generalturist, Vip i Ina u uslužnima.

U kategorijama tehničkih proizvoda, pobjednici su strane robne marke. Već treću godinu u kategorijama automobil, mobilni telefon, osobno računalo, fotoaparati i kamere i kućanski uređaji, pobjeđuju Opel, Nokia, Hewlett Packard, Sony i Gorenje. Nivea je u tri godine čak 11 puta osvojila status Trusted Branda u kategorijama kozmetičkih sredstava i sredstava za njegu kože i kose, što je čini najuspješnijim brendom ovog istraživanja.

U kategorijama kreditne kartice, deterdženta za pranje rublja, žitne hrane, namještaja i internetskog poslužitelja trostruki pobjednici su American Express, Ariel, Vitalis, Lesnina i T-Com.

Istraživanje 'Trusted Brands' ove godine je provedeno i u medijskim kategorijama - televizijska emisija, radijska postaja i dnevne novine. U kategoriji televizijskih emisija Hrvati najviše vjeruju 'Dnevniku' HTV-a. Između radijskih postaja izabrana je Antena, a među dnevnim novinama anketirani povjerenje iskazuju 24 sata.