'Bilo što što se ne prodaje, ne želim izumiti. Njegova prodaja je dokaz njegove korisnosti, a korisnost je uspjeh!' (Tomas Edison)
U vrijeme globalizacije i sve veće konkurencije, danas gotovo da i nema proizvoda koji se ne može zamijeniti s nekim drugim. U vidu toga, poduzećima je postalo sve teže prodati svoje proizvode, a jedan od ključnih razloga je i sve veća pregovaračka moć kupca. Stoga je neophodno zadržati svakog kupca, a ogromnu ulogu u tome ima prodaja i sposobnost da se nešto proda.
Svaki čovjek danas nešto kupuje i nešto prodaje pa se kaže da se svi ljudi u određenoj mjeri bave prodajom. Prodaja je vještina i djelatnost koja je istovremeno i laka i teška, i složena i jednostavna, i dobro i slabo plaćena. Međutim, jedno je sigurno, a to je da se dobar prodavač stvara.
Jedna od ključnih stvari jest zadobiti naklonost kupca, a to se postiže kroz više aspekata:
- Prvi kontakt, pozdrav, upoznavanje - prvih nekoliko sekundi u kojima se dobiva naklonost kupca
- Izgled i govor - urednost i prijateljska intonacija glasa
- Sjedenje i stajanje / položaj ruku - prirodno težište tijela / oslonac na punim stopalima
- Pozdrav i rukovanje - srdačan i prijateljski / pamti ime i rukuj se prirodno
- Zone komuniciranja - javna, društvena, osobna i intimna zona
- Govor tijela - položaj tijela / ljudi najviše vjeruju onome što vide
- Govor tijela i verbalni govor - Jedinstvo / istodoban i istoznačan verbalni govor i govor tijela.
Pri svakoj fazi stvaranja naklonosti kupca važnije je kako govorite nego što govorite. Istraživanja pokazuju kako na pozitivan dojam kod kupca u 55% slučajeva utječe prijateljski izraz lica, 38% prijateljski ton glasa, a svega 7% sadržaj govora. Stoga je vrlo važno paziti na jedinstvo verbalnog i neverbalnog govora, položaj nogu i ruku, položaj tijela, pogled u oči, boju i intonaciju glasa, kretnje, zone komuniciranja, pažljivo slušanje, oslovljavanje imenom i dr. Osim toga, nisu svi čimbenici uspješne prodaje/pregovora jednako važni kao npr:
- dragocjeni su: plan prodaje/pregovora i znanje o materiji
- presudno važni su: sposobnost govorništva i sposobnost govorništva
- posebno važni su: opća inteligencija i kompletnost, sposobnost uvjeravanja, strpljivost, postupnost i samokontrola
- važni su: prodajno/pregovaračko iskustvo, uvažavanje tuđih emocija i vještina raspravljanja
- dosta važni su: upornost, borbenost i hijerarhijski položaj
- nevažni su: korištenje agresije, smisao za zabavljanje, spremnost na suradnju i povjerenje u ljude – nevažno.
Iako se to sve možda čini vrlo jednostavno, prodavač u očima kupca predstavlja cijelo poduzeće i neophodno je da prodaja bude na visokom nivou osobito jer u prodaji nema pravila već veliki broj detalja. Ako želite naučiti te detalje od iskusnih stručnjaka s višegodišnjim radnim iskustvom na rukovodećim pozicijama u prodaji i marketingu, koji su održali na tisuće prodajnih treninga u najvećim domaćim i inozemnim tvrtkama, Mirakul Edukacijski centar pruža Vam za to priliku. U suradnji s vodećim prodajnim stručnjacima, organizira Prodajnu Akademiju koja s predavanjima kreće 6.10.2017, a predavanja su koncipirana kroz 6 modula, seminara koja pokrivaju ključna prodajna područja:
- Planiranje prodaje i kategorizacija kupaca (6.10.2017.)
- Napredne prodajne vještine (20.10.2017.)
- Poslovna komunikacija i bonton (17.11.2017.)
- Upravljanje stresom i konfliktnim situacijama (8.12.2017.)
- Prodajna analiza i alati za mjerenje rezultata prodaje (26.1.2018.)
- Kontroling prodaje i ključnih kupaca (9.2.2018.)
Osim redovnih modula, polaznici mogu odabrati i neki od izbornih seminara:
Uspješan i uvjerljiv javni nastup (15.-16.11.2017.)
Leadership & vođenje ljudi u prodaji (9.3.2018)
Komunikacija s 'teškim' klijentima (23.3.2018.)
Formiranje i razvoj prodajnog tima (6.4.2018.)
Više informacija o programu možete pronaći na sljedećem linku: Prodajna Akademija
Upisi su u tijeku, a prijavom do 21.09.2017. ostvarujete PROMOTIVAN IZNOS KOTIZACIJE. Link za prijavu: PRIJAVA