Vodnjanski Infobip, prikupio je više od 200 milijuna dolara u prvoj rundi financiranja od investicijskog fonda One Equity Partners, čime je njihova vrijednost upravo premašila milijardu dolara. Tim će sredstvima dalje financirati svoju ekspanziju u SAD-u kroz potencijalna preuzimanja, rekli su izvori za Reuters.
O mogućem Infobipovom izlasku na burzu pisalo se još u kolovozu prošle godine, kada je jedan od osnivača kompanije i direktor Infobipa Silvio Kutić u razgovoru za Bloomberg potvrdio mogući IPO. “To je nešto o čemu trenutno razgovaramo. Do odluke bi moglo doći u sljedećih nekoliko mjeseci, pola godine, godinu dana”, rekao je tada Kuntić. Infobip će se sada fokusirati na širenje na američkom tržištu, a izlazak na američku burzu su za sada odgodili, tvrde izvori.
Kompanija je osnovana 2006. godine, a Infobip pruža tehnologiju i usluge potrebne za višekanalni (omnichannel) marketing, koja klijentima omogućuje komuniciranje s kupcima i korisnicima kroz SMS poruke ili druge usluge poput WhatsAppa.
S vremenom su im klijenti postali Uber, Viber, WhatsApp, Telegram, Costco i Unilever, a te kompanije komuniciraju s preko sedam milijardi mobilnih uređaja u više od 190 zemalja svijeta, javlja Telegram.
Infobip je prošle godine generirao 602 milijuna eura prihoda, što je rast od 38 posto u odnosu na prošlu godinu. Ukupna količina SMS poruka koje pošalju u travnju im je značajnije porasla u odnosu na veljaču, za oko 20 posto, budući da su kompanije pokušale stupiti u kontakt sa svojim kupcima i korisnicima tijekom epidemije koronavirusa.