PRVIH ŠEST MJESECI

Kampovi s 22 posto više noćenja u odnosu na 2019., prednjače Nijemci

04.07.2023 u 11:12

Bionic
Reading

Od početka godine do kraja lipnja u hrvatskim kampovima je bilo sedam posto više noćenja u odnosu na isto razdoblje lani, a za 22 posto u odnosu na 2019. godinu, pri čemu prednjače gosti iz Njemačke, izvijestilo je u utorak Kamping udruženje Hrvatske (KUH).

U priopćenju su apostrofirani odlični rezultati u dosadašnjoj sezoni, koji se mogu zahvaliti i ulaganjima u kvalitetu, pri čemu je istaknuto da hrvatski kamping sektor, s 833 kampa prihvatnog kapaciteta većeg od 255 tisuća gostiju, ostvaruje čak 24 posto svih noćenja turista u Hrvatskoj.

"Sadašnje stanje rezervacija daje razloga za optimizam za preostali dio godine te očekujemo da će usprkos značajnom povećanju troškova poslovanja, rast prihoda nadmašiti fizičke pokazatelje - dolaske i noćenja", naveli su iz KUH-a.

Do kraja lipnja najviše je gostiju došlo iz Njemačke, s ostvarenih 2,25 milijuna noćenja i  porastom u odnosu na prethodnu godinu od šest posto. Slijede gosti iz Slovenije, s rastom od četiri posto, Austrije, uz rast od šest posto, Poljske, sa skokom od 25 posto, te gosti iz Nizozemske, uz 13 posto više noćenja u odnosu na isto razdoblje prošle godine.

Iz KUH-a su naveli i da su ove godine nastavljena ulaganja u sadržaje te povećanje kvalitete smještajnih objekata, kao i u zeleno I održivo poslovanje. Tako se već sada čak 44 posto od ukupnog "broja kreveta" nalazi u kampovima s četiri zvjezdice a konstantno raste i udio kapaciteta u pet zvjezdica, istaknuli su.

Kampiste će ove sezone diljem Jadrana tako dočekati brojne investicije, a između ostalih izdvaja se "jedna od najvećih greenfield investicija" u kampove u proteklih desetak godina - Aminessov Avalona Camping Resort na otoku Pagu, koji će prvi u Hrvatskoj gostima nuditi kamp-parcele s privatnim bazenima.

“U proteklih nekoliko godina pogođenih pandemijom i energetskom krizom gosti su se uvelike okrenuli kampingu kao preferiranom godišnjem odmoru. Također, kamping je još uvijek ostao vezan uz kontekst auto putovanja, pa su kampovi diljem Europe na jednom općem valu popularnosti. Hrvatska se zbog svoje kvalitete smještaja i atraktivnih prirodnih pozicija smjestila u sam vrh europske ponude. Investicije kojima stalno podižemo kvalitetu jamac su da ćemo na tom vrhu i ostati jer gosti prije svega nagrađuju kvalitetu, stalne inovacije i unapređenje usluge”, poručio je direktor KUH-a Adriano Palman u izjavi koja se prenosi u priopćenju.