Iz Ina Grupe su poručili u ponedjeljak, vezano za raniju obavijest da se nalaze pod kibernetičkim napadom, da opskrba tržišta derivatima i prodaja usluga kupcima funkcioniraju neometano, da timovi rade na rješavanju svih problema, a kako se u ovom trenutku ne može reći koliko će oni trajati
INA Grupa izvijestila je u nedjelju da se nalazi pod kibernetičkim napadom koji je započeo 14. veljače oko 22 sata.
"U ovom trenutku je bitno reći da opskrba derivatima cijelog tržišta i prodaja našim kupcima na maloprodajnim mjestima cijelo ovo vrijeme radi neometano. Kupci, bez obzira plaćaju li gotovinom, bankovnim karticama ili karticama Ine, mogu kupovati na siguran način", izjavio je u ponedjeljak novinarima operativni direktor Industrijskih servisa Ine Goran Pavlović.
Zahvalio je svim kupcima na razumijevanju koje su imali i koje pokazuju dok se problemi u potpunosti ne riješe te se ispričao zbog eventualnih poteškoća i neugodnosti.
Pavlović kaže da je dio sustava koji je napadnut izoliran. Na rješavanju problema radi cjelokupni tim, okupljeni su najbolji stručnjaci, a angažirani su i vanjski zaposlenici, istaknuo je.
"U ovom trenutku ne mogu reći koliko će to trajati, ali u svakom slučaju nadamo se da ćemo to čim prije riješiti", izjavio je Pavlović, ponovivši da je najbitnije da svi sustavi koji omogućuju opskrbu tržišta i prodaju usluga kupcima rade bez poteškoća.
Dodaje da su se poteškoće javile jedino kod prodaje bonova za mobitele, elektroničkih vinjeta i plaćanja komunalnih računa.
Pavlović nije izričito htio odgovoriti na pitanja novinara traje li još napad, koliko je zaposlenika napadom ometeno u radu, kao ni koliki je iznos potencijalne financijske štete. Tek je kazao da su kontaktirali nadležne institucije, zbog čega ne može iznositi više detalja.
Tportal neslužbeno doznaje kako je dio radnika iz Inine administracije posao odrađivao od doma.