Beljski kulen i kulenova seka te PIK-ovi kulen, salama Rustika, kao i ona s orasima i tartufima, te Panona predstavljeni su krajem prošle godine na sajmu Hong Kong Food Festival 2016. Hrvatski proizvođači ondje su bili prvi put sa svojim autohtonim proizvodima. Tijekom petodnevnog trajanja sajam je posjetilo više od 1,25 milijuna ljudi jer Hong Kong slovi kao polazna točka za tržišta Kine i Pacifika
PIK Vrbovec svoje proizvode izvozi na tržišta CEFTA-e te u preko 15 zemalja Europske unije - Italiju, Rumunjsku, Švedsku, Mađarsku, Njemačku, Austriju i druge - a udio prodaje cjelokupnog asortimana na stranim tržištima u protekloj godini iznosio je 19 posto.
'Posljednjih nekoliko godina poslovanje PIK-a Vrbovec fokusirano je na izvoz. Kako u Hong Kong već izvozimo neke mesne kategorije, ovaj je sajam bio odlična prilika da predstavimo i svoje mesne prerađevine. Vjerujemo da će sudjelovanje na ovom sajmu pridonijeti daljnjem širenju poslovanja na azijskom tržištu, za nas posebno interesantnom i izazovnom', istaknuo je Boris Cvetković, direktor izvoza PIK-a Vrbovec.
212877,423303,422194,445338
PIK Vrbovec najveći je izvoznik unutar Agrokora, a nakon ulaska Hrvatske u EU, kompanija svake godine bilježi dvoznamenkast porast izvoza.
'Baranjski kulen i kulenova seka su autentični proizvodi kojima se prezentiramo na izvoznim tržištima širom svijeta. Azijska tržišta su nam zanimljiva zbog njihove sklonosti pikantnoj hrani i proizvodima od svinjskog mesa, kakav je baranjski kulen', istaknuo je Ivica Starčević, direktor prodaje, marketinga i turizma u Belju.