U današnjem digitalnom društvu online promocija tvrtke postaje nezaobilazan korak ako želite biti viđeni i uspjeti. No, o čemu sve treba voditi računa?
Kako biste bili prisutni u online okruženju i privukli ciljanu publiku važno je pažljivo razmotriti nekoliko ključnih stvari. Donosimo vam nekoliko savjeta na što obratiti pozornost prilikom planiranja strategije za online marketing.
Zašto je važno određivanje ciljeva i publike?
Prvi korak je jasno definiranje ciljeva promocije i identifikacija vaše ciljane publike. Razmislite o tome što želite postići; povećati prodaju, stvoriti svijest o brandu ili angažirati publiku? Razumijevanje vaše ciljne publike pomoći će vam prilagoditi strategiju kako biste privukli prave ljude.
Koja je uloga kvalitetne web stranice?
Kvalitetna, intuitivna i estetski privlačna web stranice upoznaje vaše posjetitelje s proizvodima i uslugama koje nudite, steče njihovo povjerenje, potiče ih na daljnje istraživanje i na akciju. Upravo je zbog toga izrada web stranice neizostavni korak za online promociju.
Optimizacija za tražilice igra ključnu ulogu u vidljivosti vaše web stranice u online okruženju. SEO omogućuje njezino bolje rangiranje na rezultatima pretraživanja, i to za određene ključne riječi koje su relevantne za vašu tvrtku. Time se, dakle, povećavaju šanse da vas korisnici pronađu kad pretražuju pojmove povezane s vašim poslovanjem. Tehnički SEO odnosi se na poboljšanje tehničkih aspekata web stranice. Ovo se, konkretno, odnosi na brzinu učitavanja, indeksiranost, ispravne linkove, XML sitemap te sigurnost.
Web stranica optimizirana za tražilice ključna je za uspješnu online promociju, omogućujući vam da dosegnete širu publiku i ostvarite svoje poslovne ciljeve.
Jako je važno je web stranica responzivna, odnosno da je optimizirana za korištenje na mobilnim uređajima, tabletima i sl.
Neophodan je kvalitetan sadržaj
Kvalitetan sadržaj je vjerojatno najvažnija stvar na vašoj web stranici. Kreirajte informativne, relevantne i privlačne sadržaje koji vašoj publici donose određenu vrijednost, koji ih 'pretvaraju' u kupce. Možete se odlučiti za pisanje blog članaka, izradu infografike, korisnih vodiča ili videozapisa. Članci trebaju biti informativnog karaktera koji će odgovoriti na potrebe vaše ciljane publike. Ne zaboravite na link building i povratne linkove koji s relevantnih stranica vode na vašu.
Budite aktivni na društvenim mrežama
Preko online platformi možete dijeliti relevantan sadržaj, promovirati vaše proizvode te aktivno sudjelovati u razgovorima s korisnicima. Redovitim angažmanom na društvenim mrežama stvarate interaktivnu vezu s publikom, jačate svijest o brendu te gradite lojalnost i zajednicu.
Koje su prednosti e-mail marketinga?
E-mail marketing ključna je komponenta online promocije i važan je iz više razloga. Prvo, omogućuje vam da izravno doprete do klijenata i na vrlo osoban način. Slanjem ciljanih i personaliziranih poruka vašim pretplatnicima možete izgraditi dobre odnose. Ovo nerijetko dovodi do povećanja konverzija, prodaje i lojalnosti kod kupaca, što neminovno utječe na rast stabilnost poslovanja.
Na koji način plaćeno oglašavanje promiče svijest o brendu?
Plaćeni oglasi dio su strategije digitalnog marketinga. Veoma je pristupačan način oglašavanja vaših proizvoda ili usluga. Možete lako pratiti koliko ste potrošili financijskih sredstava, a kako biste izbjegli prekomjerno trošenje na oglase, postavite ograničenja proračuna.
Većina vrsta plaćenog oglašavanja može se koristiti za promociju vašeg brenda. Stvaranje svijesti o robnoj marki pomaže vašoj publici da se upozna s vašim proizvodima i uslugama, a vama omogućuje da budete korak ispred konkurencije.