osvojili daleki istok

Korejci se pomamili za Zvijezdinim kečapom i majonezom

21.07.2017 u 11:48

Bionic
Reading

Zvijezdina majoneza i kečap osvojili su Južnu Koreju. Na policama južnokorejskog maloprodajnog lanca Lotte od sada se nude tri proizvoda hrvatske Zvijezde, Hot Ketchup, Ultra Hot Ketchup i Ultra Hot Chilli majoneza

Izvoz i distribucija u Južnoj Koreji ostvarena je u suradnji s vodećom svjetskom kompanijom na području razvoja privatnih marki za maloprodajni lanac Daymon Worldwide, a proizvodi se nalaze u stotinu Lotte hipermarketa. Riječ je o multinacionalnoj korporaciji i osmom najvećem konglomeratu u Južnoj Koreji čija je osnovna djelatnost proizvodnja hrane i trgovina. Broji 60 tvrtki koje posluju u više od 15 zemalja svijeta te zapošljavaju 18000 radnika.

'Ponosni smo što su Zvijezda majoneza i ketchup pronašli put do južnokorejskih potrošača, a posebice jer smo našu tradicionalnu recepturu uspjeli prilagoditi njihovom ukusu. Za istočno tržište su oni s ljućim okusom. Vodilo se računa o preferenciji tamošnjih potrošača prema ljutoj i jače začinjenoj hrani', zadovoljno ističe Krešimir Staničić, direktor Zvijezde dodajući kako južnokorejsko tržište s čak 50 milijuna stanovnika predstavlja ogroman izvozni potencijal za hrvatske proizvode.

Dodao je kako je Južna Koreja trenutno među prvih devet izvoznih tržišta EU-a, zvijezdina želja je da tamo izvoze i prodaju i ostale proizvode iz asortimana.

Glavna izvozna tržišta Zvijezde su, pak, zemlje regije, posebice Bosna i Hercegovina te Slovenija na kojima je kompanija već tradicionalno prisutna dugi niz godna. Ova hrvatska kompanija, kako su izvijestili u priopćenju, prošle je godine ostvarila 6,6 posto rasta na svim izvoznim tržištima, a rast inozemne prodaje sukladan je s pojačanom izvoznom orijentacijom. Plan im je jačati konkurentnost na domaćem te širiti poslovnu aktivnost na izvoznim tržištima.