ZNAČAJAN RAST

Lidl izvezao hrvatskih proizvoda u vrijednosti od 8,9 milijuna eura

01.03.2016 u 11:43

Bionic
Reading

Lidl je prošle godine ostvario izvoz hrvatskih proizvoda na inozemna tržišta u vrijednosti od 8,9 milijuna eura, dok je godinu dana ranije izvoz iznosio 5,7 milijuna, priopćio je taj trgovački lanac u utorak

Za rast izvoza hrvatskih proizvoda, poručio je Lidl, zaslužna je odlična suradnja s dobavljačima i kvaliteta proizvoda.

'Probojem Lidlove ponude na strana tržišta otvaraju se vrata i domaćim dobavljačima i hrvatskim proizvodima koji pronalaze svoje mjesto i u Lidlovim trgovinama diljem Europe i domovima brojnih europskih kupaca', poručio je taj trgovački lanac.

Lidl na europska tržišta najviše izvozi proizvode i usluge hrvatskih tvrtki PPK, Osatina, Alba, Dukat, Kandit, Meggle, Pan-Pek, PP Orahovica i Zdenka.

Hrvatski proizvodi koje Lidl izvozi diljem Europe plasiraju se pod Lidlovim privatnim brendovima koji su kupcima na tim tržištima poznati, a dio proizvoda se prodaje pod vlastitim hrvatskim brendovima.

Lidlovi dobavljači na ovaj način koriste Lidlovu mrežu za plasman svojih proizvoda u mnoge europske zemlje, zaključuje taj trgovački lanac.