OD HOBIJA DO BIZNISA

Magistrica ekonomije luksuznim kupaćim kostimima krenula na pohod u Las Vegas

11.08.2016 u 23:22

Bionic
Reading

Hobi je pretvorila u biznis od kojega u idućih pet godina puno očekuje. Mlada križevačka magistrica ekonomije Martina Kuntić sa svojim brendom Agjamal, koji je mješavina arapskog naziva i francuskog izgovora što u prijevodu znači ljepota, krenula je u osvajanje američkog tržišta

Potencijalne investitore na Curvexu – Mode Lingerie And Swim u Las Vegasu, kamo je otputovala već drugi put ove godine, planira oboriti svojim kupaćim kostimima. Kući se ne planira vratiti praznih kofera nego s ulagačima s pomoću kojih bi u tri do pet godina izgradila proizvodni pogon i zaposlila 50 krojačica u Križevcima

'Brend Agjamal nastao je prošloga ožujka jer sam imala viziju kako ću raditi haljine za istočno tržište. No dogodilo se suprotno. Otputovala sam početkom godine s pozivnicom na sajam u Las Vegasu da sudjelujem kao gošća, a sada se ponovno tamo vraćam kako bih zaključila priče o investicijama', govori za tportal Martina Kuntić.

Ova Križevčanka otvorila je prije godinu dana tvrtku Dimora, zaposlila se, a danas za nju rade još dvije krojačice iz izdvojene djelatnosti (outsource). Na tome ne planira stati nego sukladno opsegu posla, povećavati broj zaposlenih u svojoj tvrtki.

Veliki planovi

'Plan je kroz tri do pet godina gradnja tvornice i zapošljavanje radnika. Kolekcije planiram prodavati unaprijed, a novu, za sezonu 2016./2017., već imam u glavi', jasna je ova poduzetnica kojoj mnogo toga ovisi o ishodu putovanju u SAD.

Martina svoje kupaće kostime već prodaje putem web-shopa i društvenih mreža, a njezin brend može se pronaći i u trgovinama na Hvaru, Splitu i Zadru. Dio je otišao i u Srbiju. Ove godine je proizvela oko 300 kupaćih kostima.

'Cijena im je u Hrvatskoj između 700 i 1.000 kuna, ali smo ih sada promijenili kako bismo se prilagodili američkom tržištu gdje će stajati 260 dolara. Ovo je luksuzni brend jer je riječ o ručnom i unikatnom radu. Materijale naručujem iz Londona. Na jednom kupaćem kostimu jedna krojačica radi jedan dan. Zahtjevni su za izradu pa im je zbog toga i takva cijena', tumači ona.

Bez uzora

Svjesna je, kaže, visine cijene za prilično plitke hrvatske džepove, ali i unatoč tome, kupaći kostimi Agjamal prodaju se na domaćem tržištu. No kako bi se krenulo u realizaciju projekta gradnje tvornice, potrebno je mnogo više. Kupaći kostimi isključivo su njezin dizajn, kako kaže, nema uzora u svijetu mode. U drugoj fazi projekta, uz kupaće kostime, prešla bi i na proizvodnju dnevne odjeće, a treća i posljednja obuhvaća haljine, ono čime se cijela poduzetnička priča i zakotrljala.


'Trenutačno je tržište Hrvatska i zemlje regije, a u Ameriku sada idem na prvi sajam. Radim sve korak po korak. Nakon Amerike, pokušala bih i u Rusiji. Ne isključujem nijedno tržište, obići ću sajmove i prodavati kolekcije', jasna je ona.

Smatra kako Ruskinje imaju bolju kupovnu moć, a i modnim izričajem sličnije su Hrvaticama. Iako Rusija nije mjesto gdje se održavaju zabave na bazenima, riječ je o naciji, smatra Martina, koja voli putovati i zabavljati se.