Sindikat hrvatskog vozača upozorio je na današnjoj konferenciji za novinare na problematično poslovanje, nekorektan i nezakoniti odnos prema radnicima-vozačima zagrebačke tvrtke Džajić promet te najavio da će, ako ta tvrtka ne ispuni njihove zahtjeve, idućeg utorka, 8. veljače, blokirati ulaze i izlaze vozilima te tvrtke u krugu zagrebačke tvornice Franck, čiji je Džajić promet poslovni partner
Predsjednik Sindikata hrvatskog vozača Miljenko Gočin kazao je da je 'kap koja je prelila čašu' bila to što je poslodavac zaposlenima za Božić dao bon od 500 kuna, a potom im to uzeo od plaće u siječnju, kao i nedavni fizički napad direktora te tvrtke na vozača, ujedno i sindikalnog povjerenika Tomislava Pavleka.
Taj se napad, po riječima Gočina i samog Pavleka, dogodio jer se Pavlek, postavši član sindikata, verbalno sukobio s direktorom tvrtke Džajić prometa koji mu je to zamjerio i ne prihvaća da zaposlenici budu članovi sindikata.
Pavlek je dobio prvo usmeni otkaz, a onda poštom i odluku o izvanrednom otkazu ugovora o radu, pri čemu ništa nije potpisao. Ostalim vozačima-članovima sindikata, njih dvanaestorici, poslodavac je ostanak na poslu uvjetovao ispisivanjem iz sindikata.
Njih sedmorica su se i ispisala, od kojih dvojica danas tijekom konferencije za novinare, a petorica, među kojima i Pavlek, na to nisu pristala te im je poslodavac mobitelom javio da su zbog toga dobili otkaz i da pokupe svoje stvari iz kamiona (riječ je većinom o vozačima velikih kamiona i šlepera koji voze po cijeloj Hrvatskoj i u inozemstvo).
Kazavši da je to protivno Zakonu o radu, Gočin je, a to su potvrdili i petorica prisutnih vozača, iznio i niz drugih primjera kršenja zakona u tvrtki Džajić promet, zbog čega ju je Sindikat prijavio Državnom inspektoratu i Poreznoj upravi.
Sindikat i zaposlenici-vozači sumnjaju da ta tvrtka ne plaća ni doprinose, kao i u manipulaciju tahografima. Plaću primaju u dva dijela, minimalac od oko 2.100 kuna na tekući račun, a ostalih do 2.500 kuna u gotovini. Pritom ne dobivaju platne liste, obračun dnevnica, noćnih i 'vikend' smjena, a većina vozača nije bila ni na godišnjem dvije do tri godine. Ako im se i dopusti godišnji, to je maksimalno pet dana.
Zbog svega, Sindikat hrvatskog vozača od Džajić prometa zatražio je da radnike koji su dobili usmeni otkaz vrati na posao, da radnicima ne brani i ne kažnjava ustavno pravo učlanjivanja u sindikat te da im izda platne liste i obračune dnevnice za sve godine koliko su radili u toj tvrtki.
U protivnom vozači će 8. veljače blokirati ulaz i izlaz vozila tvrtke Džajić promet u krugu tvornice Franck, i to sve do ispunjenja zahtjeva.
Do danas se iz tvrtke Džajić promet, kao ni iz Francka, nisu očitovali na te zahtjeve sindikata, a Gočin najavljuje i da će o svemu izvijestiti Gospodarsko-socijalno vijeće te druge institucije, jer se slični problemi vozača pojavljuju i u drugim hrvatskim tvrtkama.