Mate Rimac već dvije godine razvija potpuno novi benzinski motor. 'Dok svi proizvođači prestaju razvijati svoje benzinske motore ili još nadograđuju postojeće motore, mi smo odlučili potpuno od nule i s bijelim listom papira krenuti razvijati novi motor. Nećemo više koristiti W sa 16 cilindara koji koristi Bugatti zadnjih 20 godina, nego nešto bolje i zanimljivije u kombinaciji s električnim pogonom', otkrio je za Bloomberg Adriju
Ustvrdio je da u svijetu postoji mnogo hibrida, no u tvrtki smatraju da će stvari izvesti prilično drukčije. Otkrio je da zadnje dvije godine razvija novi Bugatti, odnosno platformu za novi Bugatti koja će se koristiti za nekoliko modela.
'Već smo najavili da će biti hibrid, ali jedna vrlo zanimljiva kombinacija vrlo snažnog električnog pogona i vrlo zanimljivog benzinskog motora', rekao Rimac je za Bloomberg Adriju te pojasnio:
'Nikada nisam htio raditi automobile na električni pogon zato što želim baš električni pogon, već zato što sam smatrao kako oni performansama mogu neke stvari koje automobili s unutarnjim sagorijevanjem ne mogu'.
Smatra da sa svoja dva brenda 'može raditi neke zanimljive stvari'. 'Možemo Rimac kroz Neveru i buduće modele pozicionirati kao vrhunac električnih automobila, a s Bugattijem, gledajući na tradiciju i stoljetnu povijest koji taj brend ima, raditi zanimljive hibride', ustvrdio je.