U sklopu modernizacije poslovanja i predstavljanja restorana budućnosti McDonald's uvodi posluživanje za stolom. Nove usluge dio su sveobuhvatnog ulaganja s kojim je McDonald's započeo u prosincu 2015. pod krovnim konceptom ' Experience of the Future'. U restoranima budućnosti naručivat će se na samoposlužnim kioscima, a hrana pripremati tek nakon narudžbe. U modernizaciju restorana dosad je uloženo 36 milijuna kuna
Ljubitelji McDonald'sa svoje će narudžbe dobivati još brže i to za svojim stolom, umjesto da je pričekaju stojeći u redu, priopćili su iz McDonald'sa. Gostima ostaje na raspolaganju i klasični način izdavanja hrane, a za sve upite oko narudžbi gosti mogu upitati i Voditelja odnosa s gostima.
'McDonald's restorane diljem Hrvatske dnevno posjeti više od 40.000 gostiju i njihova povratna informacija iznimno nam je važna kako bismo unaprijedili uslugu i ponudili im razlog više da nas opet posjete. Ulaganje u njihovo iskustvo prioritet je našeg poslovanja, a posluživanje za stolom i uvođenje usluge koju pruža Voditelj odnosa s gostima dio su naših nastojanja kojima gostima omogućujemo da osjete kako da se u McDonald’su brinemo za njihove pojedinačne potrebe i stvaramo ugodnu atmosferu u kojoj će uz našu hranu dijeliti trenutke i stvarati uspomene', kaže Pavel Pavliček, direktor McDonald's Hrvatska.
Posluživanje za stolom i usluga Voditelja odnosa s gostima dio su sveobuhvatnih ulaganja s kojima je McDonald's započeo u prosincu 2015. godine pod krovnim konceptom 'Experience of the Future'. Koncept je globalno razvijen kako bi gostima iskustvo posjeta McDonald'su pružilo još izraženiji osjećaj gostoljubivosti, izbora i prilagodbe njihovim pojedinačnim željama.
Posluživanje za stolom i usluga Voditelja odnosa s gostima mogu se isprobati u McDonald'su Vrapče i Avenue Mall, a postupno će se uvoditi i u ostale restorane u Hrvatskoj.
Konverzija McDonald'sovih restorana započela je s restoranom u Avenue Mallu koji je postao prvi Made For You restoran s inovativnim konceptom samposlužnih kioska i pripremom hrane tek nakon zaprimanja narudžbe, što znači da gostima hrana stiže još svježija.
'Uz nova otvaranja i konverzije starih restorana u ovom trenutku imamo ukupno 21 Made For You restoran u Hrvatskoj u koje smo uložili nešto više od 36 milijuna kuna. Za nas je to bio neophodan korak kako bismo gostima mogli prenijeti to iskustvo koje mi smatramo iskustvom budućnosti. Nastavljamo i dalje s ulaganjima u naše restorane, pa tako do kraja godine namjeravamo dodatna četiri restorana konvertirati na novi koncept, a u planu su naravno i nova otvaranja', dodao je Pavliček.
Gostima je od sredine prošloga lipnja dostupna i McDonald's aplikacija putem koje mogu doznati sve novosti vezane uz ponudu i iskoristiti pogodnosti i popusta putem kupona.