novo partnerstvo

MediaXchange pokreće novu suradnju s Mediavisionom za NEM Zagreb

04.10.2019 u 15:06

Bionic
Reading

MediaXchange sa zadovoljstvom najavljuje novo partnerstvo u suradnji s Mediavisionom u dovođenju vodećih europskih producenata i tvoraca najpoznatijih serija europske produkcije na NEM Zagreb

Za razliku od etabliranog NEM-a u Dubrovniku, najvećeg televizijskog sajma u CEE regiji, koji tematski pokriva cjelokupnu TV industriju, NEM Zagreb usredotočit će se tijekom trodnevnog programa na stvaranje i produkciju televizijskih i filmskih sadržaja.

Ovo posve novo događanje u CEE regiji sadržavat će panel-diskusije, prezentacije i tematska predavanja, kao i projekcije originalnog TV sadržaja. U tri dana, od 11. do 13. prosinca, NEM Zagreb će se usredotočiti isključivo na stvaranje sadržaja, a jedna je od posebnih značajki ovog NEM-a je natječaj za pisce scenarija koji je otvoren za sve kreativce s idejom za scenarij serije/filma ili posebnog formata (reality show, kviz, dokumentarna emisija).

'Doista se radujemo suradnji s Mediavisionom u predstavljanju ovog dijela programa. Snažan rast na domaćem planu i veliki pomaci u sklopu televizijskih platformi proteklih nekoliko godina stvorili su konkurentno i dinamično tržište unutar CEE regije. Držimo da postoji obilje prilika za razvoj sadržaja s ovog područja i u NEM-u Zagreb vidimo događanje ključno za promicanje veza koje će razviti te nove odnose.', rekla je Katrina Wood, izvršna direktorica MediaXchangea.

Detalje o događanju, kao i raspored bit će ubrzo objavljeni na internetskoj stranici MediaXchangea http://mediaxchange.com/ a te su informacije već sada dostupne na stranici NEM-a Zagreb https://neweumarket.com/zagreb/