Marketinški stručnjak Thomas Kolster održao je u petak inspirativnu 'Brandstorming radionicu' u Hrvatskom Telekomu na kojoj je predstavio novu filozofiju i pristup marketingu o kojem, između ostaloga, piše i u svom bestselleru The Hero Trap
Thomas Kolster nametnuo se na globalnoj sceni kao pionir nove i drukčije marketinške struje čiji se postulati temelje na onom feelgood osjećaju koji bi trebao biti centralnim mjestom svakog aspekta ljudskog postojanja.
Kao začetnik oglašavanja sa svrhom, Kolster je marketinški aktivist koji je u top formu doveo Fortune 500 kompanije, startupove, agencije i neprofitne organizacije. Mr. Goodvertising, kako je poznat na sceni, dokazao se kao nagrađivani marketingaš, nadahnuti motivacijski govornik, traženi stručnjak i rodonačelnik revolucionarne škole marketinga okrenutog čovjeku.
'Srž goodvertisinga je zapravo jako jednostavan koncept: brand razvijaš kada činiš dobro za ljude i svijet', ističe Kolster.
'People first' jedna je od niti vodilja njegove nove filozofije i pristupu marketinga o kojem, između ostaloga, piše i u svom bestselleru The Hero Trap.
'Ako želimo pravu promjenu, moramo staviti ljude na prvo mjesto. Čak bih rekao da brendovi moraju ljudima pomagati u ostvarivanju njihovih potreba i snova. Brendovi se više ne trebaju pitati koji je njihov značaj za svijet, već kako ljudima pomoći da ostvare svoje ambicije – stavljajući vrijednost upravo na čovjeka', objašnjava Kolster.
Za Kolstera je marketing stil života koji, baš poput bilo kojeg drugog lifesylea, nije nužno za svakoga. No, za one smjele, vješte i vižljaste plivače koji se najbolje osjećaju plivajući stalno protiv struje tražeći nova rješenja onkraj utabanih staza povijesti ideja, marketing je savršeno igralište s neograničenim mogućnostima za rast i razvoj – kako osobni, tako i društva u cjelini.
I upravo je ovo potonje, naročito pita li se jednog od trenutačno najpopularnijih marketinških gurua današnjice, primarni fokus svake kampanje koja pretendira biti odgovornom.
'Naravno, svatko može naučiti kreativno razmišljati. Iako je danas traženija valuta kreativnost za opće dobro i pozitivan društveni utjecaj, svejedno vidim potrebu dijeljenja pravih alata za kreativno razmišljanje', ističe Kolster.
'Cijeli je pokret održivosti prešao iz margina u mainstream. Danas izvršni direktori svake tvrtke razgovaraju o održivosti tijekom pauze. Moramo uvesti kreativno razmišljanje u sami temelj industrije kako bismo krenuli naprijed', zaključuje stručnjak Mr. Goodvertising ističući kako je u današnjem okruženju anksioznost jedna od najvećih prepreka u tvornici ideja.