Mreža Sony Pictures Television (SPT) pokreće novi, osuvremenjeni vizualni identitet za kanale AXN s utjecajnim, originalnim, novim izgledom osmišljenim paralelno s trenutnim programskim fokusom kanala. Novi brending uključuje osuvremenjeni logo i grafičke elemente koji će se emitirati on-air na AXN-u i online platformama od 21. ožujka
Dok AXN nastavlja biti TV odredište za uzbuđenje i akciju, istovremeno ciljamo na publiku koja traži sadržaj ispunjen intrigom, strašću i emocijama', rekao je John Rossiter, glavni menadžer SPT Networksa za središnju Europu. 'Naš novi, osvježeni identitet proširit će naš programski senzibilitet te se obraća gledateljima koji su povezani s našim brendom putem linearnih i digitalnih kanala, kao i na društvenim mrežama', dodao je.
AXN-ov novi dinamični logo predstavlja po mjeri izrađen avangardni grafički identitet, koji je osmislio marketinški tim SPT-a u Španjolskoj. Logo je naglašen trodimenzionalnom piramidom - klasičnim oblikom povezanim s misterijem i stapanjem energije, okupanim u vrištećim nijansama crvene.
Kao što AXN evocira energiju, akciju, strast i uzbuđenje, koristimo moć onih atributa u novoj kampanji koji ohrabruju gledatelje da otkriju i iskuse nešto stvarno uzbuđujuće ovog proljeća u središnjoj Europi', objašnjava Maurizio Vitale, stariji potpredsjednik marketinga SPT Networksa, koji je globalno nadgledao 'osvježenje' brenda.
AXN-ova proljetna ponuda programa odražava vizualno osvježenje i naglašava glavne atribute kao što su: intenzitet, emocije, uzbuđenje, intriga. Nadolazeće premijere uključuju 'Kronike Shannara', 'Bijesne pse', 'Igrača' i 'Flash 2'. Ovo proljeće također obilježava povratak serija 'Blacklist 3' i 'Škorpion 2', kao i nove sezone 'NCIS: Los Angeles' i 'CSI: Cyber zločini'.