U posljednjih šest tjedana, litra Eurosupera poskupila je ukupno jednu kunu, zbog čega je prosječni spremnik od 50 litara poskupio 50 kuna. U utorak je, dakle, šesti tjedan zaredom, poskupilo gorivo. Litra Eurosupera 95 skuplja je između 11 i 15 lipa, ovisno o kompaniji. Prema informacijama portala cijenegoriva.info, Ina je podigla cijenu za 12 lipa po litri, Crodux, Tifon i Petrol za 15 lipa, a Lukoil za 11 lipa. Cijena se kreće od 9,52 do 9,55 kuna
Litra Eurodizela minimalno je poskupila. Prema podacima portala cijenegoriva.info Ina nije mijenjala cijenu tog goriva, kao ni Tifon ni Lukoil, dok su Petrol i Crodux poskupili za 1 lipu. U posljednjih šest tjedana ova vrsta goriva poskupila je ukupno 95 lipa zbog čega je prosječni spremnik od 50 litara skuplji 47,5 kuna.
Litra auto plina skuplja je između 10 i 13 lipa i sada se prodaje od 4,41 kunu (Plinski centar Zagreb) do 4,64 kune (Crodux). Jedino je pala cijena lož ulja. Litra je jeftinija 3 lipe i sada se prodaje izmeđi 5,22 kune i 5,58 kuna.
Pored kretanja cijena goriva u Hrvatskoj, koje dakle raste šesti tjedan zaredom, važno je istaknuti kako je jedina posljedica liberalizacije tržišta naftnih derivata skuplje gorivo. Tržišna utakmica nije dovela do snižavanja cijena, kao primjerice u osiguravateljnoj industriji gdje je drastično pala cijena police autoosiguranja.
Najveća posljedica liberalizacije je da su naftne kompanije iskoristile slobodno formiranje cijena kako bi podigle svoje marže i prodavale skuplje gorivo, piše portal cijenegoriva.info. A ta marža je skočila oko 30 posto, točnije u prosjeku za oko 30-ak lipa po litri. Naime, kada je država određivala cijene, pripadajućim pravilnikom koji je određivao način formiranja cijene i maksimalni iznos, bilo je definirano i da marža kompanija može biti 66 lipa po litri benzina i po litri dizela. Sada se te marže kreću oko 90 lipa po litri Eurosupera i 1 kunu po litri Eurodizela.
U tromjesečnom izvještaju Ine, koje je nedavno objavljeno na Zagrebačkoj burzi stoji kako su na poslovanje segmenta prodaje utjecali 'poboljšani vanjski uvjeti sa 10 posto većom prosječnom maržom (posebno na dizelima i benzinima) i 29 posto bolja veleprodajna marža i povećana jedinična marža u maloprodaji, što je omogućeno tržišnim/slobodnim određivanjem cijena goriva od 20. veljače 2014.'.
Budući da naftne kompanije u većini slučajeva imaju slične cijene goriva (čast iznimkama koje gorivo prodaju desetak lipa jeftinije od velikih igrača), moglo bi se zaključiti da su svi podigli marže. A ministar gospodarstva Ivan Vrdoljak u Dnevniku HTV-a izjavio je kako prate marže naftnih kompanija svaki tjedan. Ako je to tako, onda vjerojatno zna da su marže porasle i nema problem s time.