NEM Dubrovnik 2021
Izvor: Promo fotografije / Autor: Promo
NEM Dubrovnik 2021
Izvor: Promo fotografije / Autor: Promo
TV industrija
TV industrija proživljava drastičnu transformaciju, sinergija s tehnologijom je neizostavna, a dobre priče mogu promijeniti svijet
NEM Dubrovnik 2021, TV market sa spektakularnim pogledom na Jadran, po osmi je put u Hrvatskoj okupio vrh svjetske i europske TV industrije. Preko 500 posjetitelja, panelista i istaknutih govornika razgovaralo je početkom rujna u Hotelu Dubrovnik Palace o novim trendovima i medijskoj evoluciji nakon godine koja je uvelike utjecala na medije. NEM Dubrovnik 2021 podržalo je i Ministarstvo kulture i medija Republike Hrvatske dolaskom ministrice Nine Obuljen Koržinek.
Uz domaću TV i marketinšku agenciju Mediavision, ujedno i organizatora događanja, dobrodošlicu je zaželio i veteran europske TV industrije Pavel Stanchev (TV2 Media Group) te podsjetio na zadovoljstvo gledatelja kao krajnji cilj svih okupljenih: predstavnika pay-tv kanala, FTA kanala, usluga streaminga, telekom operatera i ostalih pružatelja televizijskih usluga, kao i producenata, redatelja, pisaca i drugih sudionika u audiovizualnoj industriji.
Osim za brojne panele i prezentacije, te razmjenu kontakata, iskustava i znanja, NEM Dubrovnik 2021 je poslužio i kao idealna platforma za premijerna i ekskluzivna predstavljanja novih TV sadržaja. Tako je svjetsku premijeru doživjela je serija „Šutnja“ nastala u koprodukciji HRT-om, hrvatskom produkcijskom kućom Drugi Plan, njemačkim Beta Filmom GmbH, međunarodnom filmskom kompanijom Star Media i ukrajinskom streaming uslugom Oll.tv.
Na dugoiščekivanom panelu Why We Love TV Industry? govorili su veterani TV industrije – pisac i producent popularne serije „Dosjei X“ Frank Spotnitz (Big Light Productions), Louise Pedersen (CEO, All3Media International) i Vlad Riashyn (President, Star Media) te objasnili kako lokalni sadržaji uz pomoć streaming servisa mogu postati svjetski hit, prokomentirali virtualnu stvarnost kao potencijalnu budućnost industrije kao i odgovornost za produkciju kvalitetnih sadržaja i priča koje mogu promijeniti svijet.
Kako će izgledati budućnost sportskih prijenosa i postaje li gledanje utakmica na linearnoj televiziji stvar prošlosti? Na NEM Dubrovniku 2021. predstavio se DAZN, vodeći svjetski sportski streaming servis koji tvrdi upravo to, a rasprava se nastavila i na panelu Is Streaming the Future of Sports?
Na skupu prezentacija pod imenom TV Tech Showcase, tehnološki stručnjaci iz nekoliko svjetski prisutnih kompanija podijelili su svoja znanja i iskustva te objasnili ključne strategije koje primjenjuju prema svojim kupcima. Britanska tvrtka Synamedia s uredima diljem cijelog svijeta, američki WhipMedia i BitMovin, te poljski SeaChange odgovorili na jedno od ključnih pitanja: kako monetizirati sadržaj u okruženju koje se kontinuirano mijenja?
Na NEM Dubrovniku 2021. govorilo se i o zadržavanju pozornosti publike, je li zanimljiviji novi i skuplji sadržaj ili omiljen ali već viđen, pružaju li OOT giganti najbolji sadržaj te kakvim se alatima i tehnikama pritom služe.
Većina programa NEM Dubrovnik 2021. održavala se na otvorenom, u skladu sa svim propisanim epidemiološkim mjerama. Više informacija pronađite na službenoj stranici gdje se nalazi raspored događanja i popis potvrđenih sponzora i posjetitelja.