Polaznici Uplift akademije ponudili su konkretna rješenja koja istovremeno prate potrebe modernih gostiju i realnost turističkih djelatnika
Završnim predstavljanjem projekata polaznika četvrte generacije Uplift akademije, zaključena je još jedna sezona Mastercardovog obrazovnog programa koji mikro, malim i srednjim poduzetnicima iz sektora turizma, ugostiteljstva, usluga i OPG-ova pruža znanja, praktične alate i priliku za rast. Osam timova je kroz rad na vlastitim projektima demonstriralo usvojena znanja i razumijevanje specifičnih potreba tržišta – od nišnih turističkih do izazova digitalne prisutnosti.
Petomjesečna edukacija u sklopu projekta Uplift, koju je provodilo Sveučilište Algebra Bernays, obuhvatila je 32 polaznika koji su, uz teorijska znanja, radili i na praktičnim zadacima te razvijali vlastite projekte kroz mentorski program. Mentorice Dijana Novak Krešić, Renata Ćurković, Marijana Šarolić Robić i Petra Stojanov su vodile timove, a najboljeg među njima birao je žiri koji su činili: Romana Gjergja Juraški (bolnica Srebrnjak), Darija Ivandić Vidović (Triglav osiguranje), Josip Kustić (TIS grupa), Zlatko Ledinek (Spark Promotions), Tanja Ninić (project.11), Mario Aunedi Medek (Val grupa), Tomislav Dominiković (Algebra Grupa), Ema Huskić (Mastercard).
Problem s kojim se susreću svi vlasnici kućnih ljubimaca
Pobjedu i novčanu nagradu od pet tisuća eura odnio je tim Stay Pawfect.
'Riječ je o aplikaciji koja spaja vlasnike kućnih ljubimaca sa sitterima, šetačima i čuvarima, odnosno omogućuje im da pronađu smještaj za svog ljubimca kad su na putu ili idu na posao. Na prvotnu ideju je došao kolega Petar i zapravo smo se svi odmah mogli s njom identificirati jer nas četvero i mentorica, imamo ljubimce i svi smo svjesni tog problema svaki dan pa smo shvatili da nismo jedini', pojasnila je Irena Lučić, Uplifterica iza brenda diWine, koja je prezentirala pobjedničku ideju ispred svog tima.
Tim su još činili Petar Glavaš (Hostel ERKS Premantura), Ida Oreb (ARKA Dubrovnik) i Nina Štulić (TOČ), a oni, kako je simpatično spomenula Irena, nisu mogli doći na predstavljanje ideje jer - nisu imali kome ostaviti svoje pse. Objasnila je i što planiraju dalje.
'Imamo neka neodgovorena pitanja. Postoji u toj cijeloj priči još i nekih detalja koje moramo razraditi da bi to bilo kako treba. Tako da mislim da ćemo prvo kao tim na jednu radnu kavu ili proslaviti s nekim vinom osvajanje nagrade. A onda ćemo vidjeti kako ćemo riješiti te probleme i naći nekog IT-jevca da nam razvije aplikaciju', poručuje Irena.
Projekt koji ima potencijal tržišta
Zašto je pobjednički projekt za dlaku bio bolji od drugih, pojasnila je dr.sc. Maja Brkljačić, rukovoditeljica razvoja poslovanja Algebra LAB-a.
'Presudio je potencijal tržišta jer je činjenica da ljudi s kućnim ljubimcima ima jako puno, a to znači i puno potencijalnih korisnika ove aplikacije. Kućni ljubimci su ekstenzija obitelji i potpuno je normalno da su ljudi spremni i zainteresirani za sve vezano za ljubimce, a to tržište u Hrvatskoj je jako slabo razvijeno i potencijal postoji', kazala je Brkljačić te se osvrnula na polaznike četvrte generacije.
'Ono što je konstanta u svim sezonama je razina kvalitete polaznika akademije, velika razina interesa i motivacije, što je sjajno za vidjeti. Ali svake godine vidimo da je stupanj kompleksnosti ideja s kojima dolaze sve veći što je fantastično jer pokazuje sazrijevanje cijelog jednog industrijskog segmenta koji je svjestan sve složenijih problema, ali je na te probleme spreman složeno i odgovoriti', poručila je Brkljačić.
Stiže nova sezona Uplifta
Četvrta sezona Uplift akademije sastojala se od 10 modula: Leadership, Alati digitalne transformacije, Poduzetništvo i inovacije, Upravljanje destinacijom, Osnove upravljanja financijama, Turizam i ekonomija doživljaja, AI u marketinškim komunikacijama, Industrija 4.0, Posvećenost rastu i rezultatima te Korisničko putovanje.
Dosad je kroz Uplift akademiju prošlo više od 130 poduzetnika, a projekt ide dalje.
'Uplift nije samo edukacija, već dugoročna platforma koja osnažuje poduzetnike kroz znanje, umrežavanje i vidljivost. Četiri sezone pokazale su nam koliku vrijednost donosi ulaganje u ljude koji žele učiti i mijenjati svoje zajednice. Zato smo sretni što možemo najaviti da se priprema peta sezona, koja će donijeti novosti u sadržaju i pristupu jer slušamo potrebe naših korisnika i gradimo projekt zajedno s njima. Uplift raste s poduzetnicima, a to je najveći pokazatelj njegove relevantnosti i održivosti', kazala je Ema Huskić, voditeljica marketinga u Mastercardu Hrvatska.
Uz ciljanu edukaciju prilagođenu upravo izazovima malih poduzetnika u turizmu, ugostiteljstvu i uslužnim djelatnostima, stipendisti Uplift akademije dobili su i priliku za veću vidljivost – kroz medijsku promociju vlastitog poslovanja te dodatno usavršavanje putem brojnih sadržaja dostupnih na platformi uplift.hr. Platforma je otvorena svima i nudi bogat izbor znanja: od tematskih članaka i stručnih specijala do pisanih i video intervjua s relevantnim imenima iz svijeta edukacije, gospodarstva i turizma.