Kako djeca reagiraju na mnoštvo postojećih aplikacija za učenje i zabavu? Jesu li stroža nego odrasli i mora li TV industrija držati korak s najnovijim trendovima u kojima je VOD, tvrde stručnjaci, mnogo bolji, diskutirat će se na šestom po redu NEM-u koji se održava od 11. do 14. lipnja u Dubrovniku
Djeca nemaju srama otkriti sviđa li im se nešto ili ne pa je potrebno raditi itekakvu razliku između odraslih konzumenata medijskog sadržaja i djece. Sadržaji koje plasiramo djeci trebali bi imati visok faktor zabave jer je njihova tolerancija na dosadu niska. Privlačnost ili vizualni identitet također je jako bitan jer potiče dječju znatiželju te ih motivira da gledaju sadržaj ili pokrenu aplikaciju.
Jednostavno upravljanje sadržajem također utječe na popularnost kod mlade publike. Moramo imati na umu da su djeca danas odrasla uz digitalne medije, kako bi mnogi rekli, „s mobitelom u ruci”, i oni su zaista pravi govornici digitalnog doba. Također, kod predškolaca, a i mnogih školaraca, ne možete očekivati da čitaju upute ili se potrude shvatiti o čemu je riječ, kod njih proizvod mora odmah funkcionirati. Po prirodi su znatiželjni i žele učiti – a to i rade kroz svakodnevnu igru s pomoću digitalnih medija koji nude nepregledno mnogo mogućnosti za tu aktivnost.
Razumijevanje 'malih šefova'
Panel 'Mali šefovi – veliki zahtjevi' govorit će o iskustvima konzumacije medija među djecom, a čast moderiranja panela pripala je Timu Westcottu, direktoru istraživanja i analize u odjelu za program u IHS Markitu.
„Veselim se što ću prvi put doći na NEM u prekrasni Dubrovnik kako bih moderirao panel ‘Mali šefovi – veliki zahtjevi’. Za mlađe gledatelje linearni televizijski kanali samo su dio njihove medijske konzumacije. Potrudit ću se saznati kako današnji pružatelji sadržaja pristupaju dječjoj publici, i to od odličnih panelista, osoba koje su dio jednoga globalnoga dječjega zabavnoga kanala, zatim pionira dječjeg SVOD-a i jednog od ključnih brendova kanala u CEE regiji”, rekao je Westcott misleći na govornike: Nicholasa Waltersa, osnivača Hopster TV-a, Daniela Reszku, potpredsjednika mladenačkih i novih brendova za CEEI regiju, Viacom, odnosno Nickelodeon te Szilvia Mascheka, voditelja Kids Channelsa, AMC Networks International. 'Današnja najmlađa publika raste uz digitalne tehnologije s urođenom sposobnošću lakog pristupa višestrukim izvorima sadržaja. To otvara mnoštvo mogućnosti za pružatelje sadržaja, stvarajući uzbudljiv zamah za istražiti našu industriju', dodao je Reszka.
Interaktivno učenje kroz zabavu
Aplikacije kojima djeca uče kroz igru omiljene su roditeljima, no ako stvaraju iskustvo interaktivnog učenja kroz zabavu, jednostavno se koriste te imaju primamljiv dizajn i uz to ne opterećuju dječje oči oglasima – onda je proizvod pun pogodak. Takvu aplikaciju razvio je i NEM-ov panelist Nicholas Walters, direktor i osnivač Hopstera, aplikacije s pretplatom za predškolsku djecu.
'Ovo je vrijeme masovne promjene u sadržaju i medijskoj industriji koju djeca potiču - njihove promjene navika potrošnje medija i način na koji su u interakciji sa sadržajem. S više od jedne trećine djece mlađe od pet godina koja posjeduju osobnu tehnologiju, prebacivanje s pasivne linearne televizije na interaktivne SVOD aplikacije, kao što je Hopster, nikad nije bilo veće. Uzbuđen sam što ću razgovarati o ovom trendu s nekim od vodećih zabavnih platformi za djecu u Srednjoj i Istočnoj Europi na najuzbudljivijem medijskom događaju u regiji', ispričao je Walters koji će na NEM-u otkriti kako njegova platforma prepuna pjesama, TV emisija, edukacijskih igara, slikovnica i učenja ima utjecaja na djecu.
Szilvia Maschek iz AMC Networks Internationala nije krila svoje uzbuđenje panelom u kojem su djeca ta koja diktiraju trendove: 'Kako igrači u svijetu sadržaja gledaju na različite interese djece od 2 do 12 godina? Je li zajedničko stajalište da je SVOD 'boom' ili je istina da linearna televizija može savršeno koegzistirati?', pita se Maschek koja je odgovorna za program i strategiju kanala Minimax, Megamax i JimJam dodajući kako, osim prekrasnog pogleda na Dubrovnik, NEM pruža odlične mogućnosti za umrežavanje za sve sudionike eventa.
Rasprodan sav smještajni kapacitet
Niz zanimljivih panela, networkinga, screeninga i ostalih bogatih sadržaja očekuje vas ove godine na NEM-u 2018. Pridružite nam se u Dubrovniku i požurite po svoju akreditaciju te otvorite mogućnost za nove poslovne priče, poznanstva i novosti iz televizijske industrije. Više informacija saznajte na NEM-ovoj mrežnoj stranici: http://neweumarket.com/