Poslovna, ali i neformalna druženja obilježavaju život poduzetnika i svakog radnika, a njihova je količina osobito pojačana u razdoblju domjenaka i korporativnih evenata u predblagdanskom razdoblju
Networking je iznimno važan za uspjeh u poslu, a kako ćete uspjeti u minglanju i small talku ovisi o vašim prethodno naučenim vještinama komunikacije, ali i o nekoliko dobrih pristupa koje možete ovdje naučiti:
Pripremite se za razgovor - Provjerite tko dolazi na događanje (hint: Facebook event) i doznajte ponešto o njima, industriji iz koje dolaze te razmislite što biste ih htjeli pitati. Osmislite teme za razgovor. Također, kada se tek približavate nekoj grupi bilo bi dobro da imate izvježbane neke uvodne rečenice s kojima ćete se lako uklopiti. Primjer: "Bok ekipa, je li netko možda probao ono misteriozno piće plave boje? Ne znam trebam li igrati na sigurno s vinom ili možda ipak dati šansu tom plavom."
Čitajte vijesti - Često će se vaši sugovornici osvrnuti na teme koje su im baš tih dana od interesa, ili nešto što su baš jutros pročitali u novinama ili na portalima, stoga si nemojte dopustiti da ne znate o čemu se radi. Budite informirani i bit ćete više cijenjeni u novom društvu.
Postavljajte pitanja - Pokažite interes za druge, nemojte samo čekati da vas drugi nešto pitaju i nipošto nemojte samo cijelo vrijeme brbljati o sebi. Vrlo važno pravilo: Naučite se ne postavljati pitanja na koja će vaš sugovornik odgovoriti samo sa da ili ne. Osmislite pitanje zbog kojeg će vaš sugovornik trebati podijeliti više informacija s vama. Pa iz tih odgovora možete crpiti inspiraciju za druga pitanja ili prebacivanje na nove/bliske teme. Vjerojatno najpopularnije zimsko pitanje je “Gdje ćete za praznike?” ili “Gdje ćete na skijanje?”.
Ostatak savjeta potražite na BizIT blogu.