Prehrambena tvrtka PIK Vrbovec razvila je vlastitu internu inovacijsku platformu koja nosi naziv piKLUB. Riječ je o složenom sustavu koji za cilj ima razvoj inovacija i internih komunikacijskih kanala u svrhu prikupljanja, razmjene i razvoja ideja svih zaposlenika na razini kompanije, a sve kako bi se unaprijedili poslovni procesi i ukupno poslovanje
U piKLUB do sada je pristiglo više od 220 ideja zaposlenika, od čega je čak 45 ideja nagrađeno i realizirano. Mnoge od tih ideja olakšale su svakodnevne radne zadatke i riješile postojeće potrebe, ostvarile velike uštede u poslovanju, unaprijedile i ubrzale poslovne procese.
'PiKLUB-om su, osim Uprave PIK Vrbovca, zadovoljni zaposlenici, što najbolje potvrđuju odaziv i ostvareni rezultati, no jednako tako rezultati provedenog istraživanja interne javnosti. Naime, čak 89,1 posto zaposlenika zna za postojanje piKLUB-a i to zahvaljujući razvijenoj internoj komunikaciji i svojim voditeljima. 73,1 posto zaposlenika zna kome se treba obratiti s idejom, a čak 89,7 posto je upoznato sa sustavom nagrađivanja, čime je potvrđeno da su ova poticajna inicijativa i projekt u potpunosti zaživjeli, na što smo izuzetno ponosni', istaknuo je Mate Štetić, predsjednik UpravePIK Vrbovca
Veliki broj ideja piKLUB-a veže se uz nove i inovativne proizvode, po kojima je PIK Vrbovec prepoznat od svojih potrošača, kao i uz određena unapređenja već postojećih proizvoda. Tako je primjerice ideja za popularni Pikorez, koji daje dodanu vrijednost brendu PIKO te služi kao poklopac i rezač u jednom, potekla upravo iz piKLUB-a. Brojne su ideje i za nove proizvode PIK Vrbovca pa je tako zadnji proizvod koji se našao na tržištu također potekao iz ideje koja je prijavljena u piKLUB-u, a radi se o popularnoj PIK Ćebasi, gurmanskom spoju kobasice i ćevapa.
PIK Vrbovec broji gotovo 2000 zaposlenika, koji su neiscrpan izvor znanja i ideja kojima se mogu poboljšati pojedini proizvodi, procesi ili primjena tehnologije, a upravo je piKLUB stvorio okruženje koje sustavno potiče sve zaposlenike na kreativan i inovativan način razmišljanja i aktivno uključivanje u razvoj kompanije.
Svaki odjel u PIK Vrbovcu ima svog predstavnika u piKLUB-u, a svi su završili odgovarajuću edukaciju i neprestano stoje na raspolaganju svim zaposlenicima koji se u bilo kojem trenutku mogu obratiti i prijaviti svoju ideju.
Na zajedničkim sastancima koji se održavaju svaka tri tjedna prolaze se i razmatraju sve pristigle ideje. Kako bi ojačali inovacijsku klimu, uspostavljen je i transparentan sustav prepoznavanja i nagrađivanja zaposlenika koji konstruktivnim idejama pozitivno utječu na cjelokupan proizvodni proces pa se ideje koje krenu u realizaciju nagrađuju i financijskim sredstvima te zahvalama i priznanjima.