Pobjednik prve sezone jedinstvenog projekta „Startaj Hrvatska” je mladi student ekonomije iz Dugopolja Goran Čipčić koji je uz pomoć SPAR-ovih stručnjaka mjesecima radio na usavršavanju svog proizvoda, Zorine masti
Za potpisivanje dvogodišnjeg ugovora sa SPAR-om Hrvatska i titulu HIT proizvoda 2020 bili su ključni rast i razvoj kandidata i prodajni rezultati. Goran Čipčić je u tome bio najuspješniji te će sada njegov proizvod biti dostupan u svim SPAR-ovim trgovinama u Hrvatskoj.
Projekt „Startaj Hrvatska” pokrenuli su SPAR Hrvatska i Nova TV kako bi inovativnim hrvatskim poduzetnicima i startupima pomogli u plasmanu njihovih proizvoda na police velikog trgovačkog lanca. Osmero kandidata dobilo je priliku plasirati svoje proizvode na tržište i to na police jednog od najvećih trgovačkih lanaca te se tako predstaviti kupcima, sve to u jednoj od najizazovnijih godina.
„Mi vjerujemo u hrvatske proizvode te u kvalitetu i inovativnost domaćih poduzetnika, a ovaj projekt bila je još jedna prilika da potaknemo rast gospodarstva i postavimo primjer dobre prakse, naročito u ovako izazovnim vremenima. Svakom smo kandidatu pomagali stručnim savjetima i vodstvom kroz cijeli proces tehnološkog i administrativnog napredovanja kako bi uspjeli zadovoljiti sve kriterije poslovanja i proizvodnje te naposljetku dospjeti na police SPAR-a. Svi su oni stasali u prave poduzetnike te kao takvi predstavljaju bazu za razvoj cijelog našeg društva. Goran Čipčić pokazao je izvanredno zalaganje, odličnu suradnju, proaktivnost i motiviranost na svim razinama razvoja“ poručio je Helmut Fenzl, predsjednik Uprave SPAR Hrvatska.
Goran je prilike koje mu je pružio projekt „Startaj Hrvatska” prihvatio objeručke. Zahvaljujući tome, Zorina mast, proizvod tradicionalne recepture i blagotvornih učinaka na kožu koji se radio u konobi bez profesionalne opreme, izrastao je u novi i inovativni hrvatski brand koji se sada prodaje i na inozemnim tržištima.
„Biti pobjednik ovako velikog projekta predstavlja veliko oduševljenje, ali i odgovornost. U projekt Startaj Hrvatska dao sam cijelog sebe, to iskustvo me promijenilo i utjecalo na moj život. Zahvaljujući tome, danas radim ono što volim i mogu reći da sam pronašao sebe“, poručio je Goran Čipčić.
Uz Gorana Čipčića, iznimnu volju, trud i entuzijazam u ostvarivanju svojih poduzetničkih snova pokazali su i ostali kandidati projekta Diana Prpić, Tijana Božović Galjanić, Mary Novosel, Jasna Karavanić, Berna Storjak i njezin sin Donat Rupčić, Deana Miletić i Ivana Perić te Martina Završki. SPAR Hrvatska je svima njima također osigurao nastavak plasmana na policama SPAR trgovina.
Osim ugovora u trajanju od 6 mjeseci do godine dana, njihovih proizvodi će se distribuirati u široj mreži SPAR supermarketa i INTERSPAR hipermarketa.
Pozitivna iskustva kandidata prve sezone i velika podrška stručnog tima SPAR-a Hrvatska mogu biti motivacija za sve one koje o svom poduzetničkom iskoraku tek razmišljaju. Prilika za to pružit će im se u drugoj sezoni projekta „Startaj Hrvatska”, a prijave su već otvorene.