U srijedu, 16. siječnja, u Lučicu Podurinj uplovio je baražni brod s novom, 55 metara dugom, kolonom koja je stigla iz Italije. Njena specifičnost je da je napravljena iz jednog komada i kao takva će biti montirana u rafinerijsko postrojenje Toppinga III. Sam iskrcaj kolone kao i njen prijevoz do mjesta ugradnje je vrlo zahtjevan zbog čega će se transport od luke do lokacije unutar rafinerije, na kojoj će čekati ugradnju, odvijati gotovo punih 24 sata
Početkom siječnja 2019. započeli su radovi na jednom od najvećih remonta u povijesti Rafineriji nafte Rijeka i u Ini općenito. Remont se redovito i planirano održava svakih nekoliko godina, a aktivnosti koje će biti provedene ovoga puta su iznimno kompleksne i opsežne. Trajat će do travnja ove godine, nakon čega će procesi u rafineriji biti sigurniji, stabilniji, efikasniji i profitabilniji. Ukupna vrijednost projekata i aktivnosti koji će biti provedene je 800 milijuna kuna.
Glavni razlozi provođenja ovako opsežnih radova su povećanje operativne raspoloživosti i pouzdanosti proizvodnih postrojenja rafinerije, poboljšanje energetske učinkovitosti i procesne sigurnosti te ispunjavanje zakonskih obveza. Dio radova na remontu odnosi se i na rekonstrukciju dijela postrojenja radi smanjenja utjecaja na okoliš, a realizirat će se i projekt spajanja na rafinerijski sustav novog postrojenja Propan Propilen Spliter (PPS). Obavit će se i predradnje potrebne za implementaciju razvojnih projekata poput izgradnje postrojenja za obradu teških ostataka (DCU) i izgradnje luke u Bakru. Provedbom svih projektnih aktivnosti produljit će se i razdoblje između dvaju remonta.
Sve aktivnosti vezane uz remont i popratne projekte odvijaju se prema planu.
U projekt je uključeno gotovo 2.000 podizvođača. Prebačen je i dio kolega iz Zagreba kako bi timovi iz različitih organizacijskih jedinica lakše i učinkovitije obavljali potrebne zadatke, a formirani su i posebni timovi koji će nadzirati čitavu realizaciju sa sigurnosnog i logističkog aspekta.