U prvih šest mjeseci, Grupa Podravka ostvarila je dobit od 39,37 milijuna kuna što je pet posto više nego u istom razdoblju lani. Bez jednokratnih stavki vezanih uz otpremnine, dobit je dostigla 80,1 milijuna kuna, što predstavlja rast od 72 posto u usporedbi s istim lanjskim razdobljem
Rast Podravkine dobiti rezultat je ušteda na troškovima, a prihodi su i dalje na silaznoj putanji. Tako je ukupna prodaja smanjena za jedan posto na 1,69 milijardi kuna. Prodaja prehrambenih proizvoda i pića smanjena je za tri posto (na 1,29 milijardi kuna).
Glavni razlozi osjetno slabije prodaje prehrambenih proizvoda na domaćem tržištu su ukidanje proizvoda s nezadovoljavajućom bruto maržom, odluka o prestanku prodaje svježeg mesa na kojem je ostvarivana nezadovoljavajuća razina profitabilnosti te odluka o neisporuci robe takozvanim rizičnim kupcima.
Istovremeno, tržišta Srednje Europe, Jugoistočne Europe te Zapadne Europe, prekooceanskih zemalja i Dalekog istoka ostvaruju rast prodaje, uz najveći doprinos Poljske, Mađarske, Kosova, Srbije te Austrije.
Za razliku od prehrambenih proizvoda i pića, segment farmaceutike bilježi rast prodaje od četiri posto (na 402,2 milijuna kuna). Porastu prodaje lijekova najviše doprinose inozemna tržišta, koja bilježe rast od sedam posto, uz najveći doprinos tržišta Rusije, Srbije te Kosova. Prodaja na tržištu Hrvatske također je na višoj razini nego u istom razdoblju 2012., temeljem porasta prodaje lijekova na recept.
'Kao što smo i ranije najavljivali, efekti ukupnog procesa restrukturiranja već dolaze do izražaja. Svjesno smo ušli u aktivnosti ukidanja proizvoda s nezadovoljavajućom bruto maržom te neisporuku proizvoda rizičnim kupcima što je dovelo do određenog smanjenja ukupnih prihoda, no navedene aktivnosti donijele su nam pozitivne efekte te smo uspjeli podići profitabilnost na svim razinama poslovanja', istaknuo je Zvonimir Mršić, predsjednik Uprave Podravke prigodom objave polugodišnjih poslovnih rezultata.