Hrvatska agencija za nadzor financijskih usluga (Hanfa) objavila je edukativne video materijale u okviru kampanje 'Financijska pismenost' koji su dostupni javnosti putem internetske stranice Hanfe te će biti besplatno ustupljeni na korištenje školama, fakultetima, udrugama i svima onima koji provode edukaciju iz područja financijske pismenosti.
Riječ je o tri kratka, animirana video spota te jednom kratkom, igranom filmu , u kojima se na zabavan i edukativan način upoznaju gledatelji s osnovnim financijskim pojmovima poput štednje, ulaganja, mirovinskog sustava, osiguranja i drugih osnovnih pojmova koje bi svaki pojedinac trebao razumjeti kako bi mogao uspješno voditi osobne financije i donositi dobre financijske odluke.
Video materijali rezultat su usmjerenosti Hanfe na približavanje tema iz područja financijskih ulaganja i štednje (mlađoj) publici koja je usmjerena na korištenje video i digitalnih medija. Pogodni su za korištenje u nastavi prilikom izvođenja obrazovnih programa iz više područja te su namijenjeni svima onima koji žele bolje razumjeti glavna načela štednje i ulaganja te tijekom života donositi što bolje financijske odluke.
Objavljeni video materijali za pregled su dostupni putem internetske stranice Hanfe, www.hanfa.hr, u podizborniku “Edukacija i zaštita potrošača/Financijska pismenost”,
Hanfa, samostalno ili u suradnji s drugim institucijama, kontinuirano radi na poboljšanju opće razine pismenosti. Objava video materijala samo je nastavak tih aktivnosti temeljem ranijeg istraživanja o financijskoj pismenosti u suradnji provedenog s Hrvatskom narodnom bankom i Ministarstvom financija, koje je pokazalo relativno nisku razinu poznavanja osnovnih financijskih pojmova, posebno u kategoriji mladih.
Osim video materijala, na internetskoj stranici Hanfe dostupne su i edukativne brošure, koje na jednostavan i razumljiv način pojašnjavaju pojmove poput tržišta kapitala, investicijskih fondova, mirovinskog sustava, leasinga i drugih financijskih pojmova.