Supera moć, hrvatska start-up kompanija, lansirala je energetski napitak nove generacije, baziran na kombinaciji prirodnih i funkcionalnih sastojaka, bez šećera, bez kofeina i s 0 kalorija te, kao takav, jedinstven na širem europskom tržištu
Supera moć, hrvatska start-up kompanija razvila je energetski napitak nove generacije baziran na kombinaciji prirodnih i funkcionalnih sastojaka - bez šećera, bez kofeina i s 0 kalorija, jedinstven na tržištu EU i jugoistočnog susjedstva. Priča o inovativnom hrvatskom proizvodu predstavljena je na konferenciji Zagrebačke burze u Rovinju gdje je ujedno započela i fundraising kampanja za daljnji razvoj i plasman ovog proizvoda na tržišta jugoistočne i zapadne Europe. Cilj je kampanje prikupiti iznos od 100.000 eura, a trajat će 30 dana.
Inovatori okupljeni oko ideje Supera moć usmjereni su na kreiranje novih trendova u industriji pića, posebno u segmentu inovativnih energetskih napitaka. Energetski napitak nove generacije, baziran je na prirodnim sastojcima te u potpunosti oslobođen šećera i kofeina, koji su uobičajeni 'podizači' energije u klasičnim energetskim pićima. Dok je prekomjeran unos šećera povezan s brojnim bolestima, ali i problemima s dentalnim zdravljem te prekomjernom težinom, prekomjeran unos kofeina može uzrokovati ovisnost, ali i migrene, depresiju, umor, teškoće s disanjem i druge neželjene efekte.
U nastojanjima za stvaranjem boljeg izbora, razvijen je Higher, napitak za poticanje energije, baziran na prirodnim sastojcima, od kojih su dva glavna ekstrakti make i ginsenga. Riječ je o biljkama tradicionalno korištenim u Južnoj Americi i Aziji za mentalnu i tjelesnu vitalnost. Higher ne sadrži kofein, niti šećer, bez kalorijske je vrijednosti te bogat vitaminima B-skupine i mineralima cinkom i selenom, poručuju iz Supera moći. Kao takav, ovaj proizvod predstavlja potpuno novu kategoriju pića na domaćem tržištu. Globalno tržište energetskih napitaka u 2016. godini procijenjeno na 43 milijarde dolara, a gotovo petina prihoda od prodaje je na tržištu Europske unije.
Proizvod je već sada prisutan na 220 prodajnih mjesta u Hrvatskoj (INA, Crodux, Lukoil, Apios, SPAR te u HORECA segmentu – Plava Laguna, Valamar,…), a u prvih 30 dana prodaje, bez značajnijih ulaganja u promociju, prodano je 19,200 komada proizvoda.
'Cilj nam je pokrenuti lavinu i intenzivan rast pa smo zbog toga pokrenuli fundraising kampanju. Povećanje kapitala omogućit će nam snažan zamah na domaćem i internacionalnom tržištu, daljnja ulaganja u razvoj, distribuciju, zapošljavanja i marketing te promociju proizvoda. Do kraja godine želimo značajno povećati prisutnost na prodajnim mjesta u Hrvatskoj, te lokacijama na susjednim tržištima. Proizvod je testiran na tržištu te odlično prihvaćen zbog svoje jedinstvene formulacije i iznenađujuće ugodnog okusa, a posebno među onima koji inače ne piju energetske napitke jer ih smatraju nezdravima', ističe Damir Sertić, direktor tvrtke Supera moć.