ZAJEDNIČKI PROJEKTI

Potpisan sporazum o znanstveno-stručnoj suradnji između Ekonomskog fakulteta u Osijeku i Saponije

11.10.2021 u 15:50

Bionic
Reading

Danas je na Ekonomskom fakultetu u Osijeku potpisan sporazum o znanstveno-stručnoj suradnji između ove akademske ustanove i Saponije

Ugovor su potpisali dekan Ekonomskog fakulteta prof.dr.sc Boris Crnković i Predsjednica uprave Saponije dr.sc Dajana Mrčela. Predmet ovog sporazuma je uspostavljanje i razvijanje znanstveno-razvojne i stručne suradnje te poslovne suradnje u nizu znanstveno-razvojnih i stručnih područja.

Potpisivanjem sporazuma i formalno je potvrđena dugogodišnja uspješna suradnja Ekonomskog fakulteta u Osijeku i Saponije u organiziranju stručnih praksi, seminara, posjeta tvornici i edukativnih programa, posebno na kolegiju Marketing strategije.

„Ekonomski fakultet i Saponia osigurat će pretpostavke za realizaciju dogovorenih projekata i programa, a takav koncept doprinosi razvoju zajednice te omogućava mladim akademskim građanima kvalitetniju podlogu za poslove za koje se obrazuju“ naglasio je prof. Crnković. „Kroz suradnju s Ekonomskim fakultetom gradi se i kvalitetna baza stručnog kadra, a Saponia već godinama provodi uspješan model zapošljavanja mladih kadrova s tek stečenom diplomom“, izjavila je Predsjednica uprave Saponije, D. Mrčela.

Marija Ham, redovita profesorica na Katedri za marketing ističe da je suradnja Ekonomskog fakulteta u Osijeku i Saponije rezultat obostranih nastojanja implementacije dvosmjernog transfera znanja. Ovo nije prvi put da studenti smjera marketing rješavaju poslovne slučajeve iz prakse. Predmetni nastavnici - profesorica Marija Ham i docentica Ana Pap, koje izvode nastavu u sklopu koje se ova suradnja provodi, veliki značaj daju iskustvu iz prakse s kojom studenti kroz ovakav način izvođenja nastave dolaze u doticaj.

Saponia će nagraditi najbolje radove, organizirati im posjet tvornici i mogućnost da se dodatno upoznaju s radom tvrtke. Prijedlozi i analize dane u studijama slučaja, koristit će se u promišljanju marketing strategije poduzeća u stvarnom poslovanju, a na smjeru Marketing, Ekonomskog fakulteta u Osijeku nastavit će i dalje nastavne sadržaje obogaćivati praktičnim iskustvima iz prakse.