Američki prehrambeni div PepsiCo ostvario je u drugom tromjesečju neto dobit od 2,11 milijardi dolara, što je 5 posto više nego u istom lanjskom razdoblju i što se zahvaljuje višim cijenama bezalkoholnih gaziranih pića i grickalica u Sjevernoj Americi
Prema poslovnom izvješću, objavljenom u utorak, PepsiCo je u proteklom tromjesečju zabilježio prihode od 15,7 milijardi dolara ili 2,1 posto više u odnosu na isto prošlogodišnje razdoblje.
Na tržištu gaziranih pića Sjeverne Amerike, najvećem tržištu te kompanije, prihodi PepsiCoa su na godišnjoj razini uvećani dva posto, na 5,24 milijarde dolara. Pritom je obujam prodaje stagnirao na prošlogodišnjoj razini, dok su neto cijene uvećane jedan posto.
Prihodi PepsiCoova sjevernoameričkog poslovanja s grickalicama Frito-Lay porasli su u istom razdoblju tri posto, uz porast obujma za jedan posto i povećanje neto cijene za tri posto.
PepsiCo i suparnik Coca-Cola Co fokusirali su se u posljednje vrijeme na prodaju manjih pakiranja koja donose veće marže na razvijenim tržištima. Paralelno smanjuju promociju velikih pakiranja s popustima kako bi amortizirali utjecaj smanjene potražnje za gaziranim pićima.
'Tromjesečje je bilo dobro kada se uzmu u obzir izazovi s kojima se suočavaju brojni proizvođači potrošačke robe, posebno proizvođači gaziranih bezalkoholnih pića, u kontekstu nastavljenog pada potrošnje bezalkoholnih pića', ističe Jack Russo, analitičar u tvrtki Edward Jones.