ATRAKCIJA U SPLITU

Poznati splitski građevinar otvara boutique hotel pod prestižnim brendom MGallery

16.04.2021 u 08:51

Bionic
Reading

MGallery je luksuzni lanac hotela koji promiče autentičnost i lokalnu arhitekturu, dizajn i povijest

Pandemija je za čak godinu dana odgodila otvaranje nove splitske hotelske poslastice, Heritage Hotela Fermai koji ipak kreće u svibnju, a od srpnja će poslovati pod prestižnim brendom MGallery svjetskog hotelskog lanca Accor.

Rezultat je to dugoročnog franšiznog ugovora Accora i tvrtke Quatro Company, lokalne građevinske tvrtke u vlasništvu Ivana Pulića kojoj je ovo prvi ulazak u hotelski biznis.

U starom rektoratu

Vlastitim snagama obnovili su zgradu starog rektorata smještenog na par koraka od Dioklecijanove palače, uložili ukupno 5,5 milijuna eura u boutique hotel s 35 soba, kavanom i vrtnom terasom, i bez ikakvih dorada ušli u lanac MGallery, kao jedan od najmanjih od ukupno 100-tinjak objekata u svijetu. Sam objekt djelo je arhitekta Petra Senjanovića iz 1914. godine, a interijer potpisuje Studio Franić Šekoranja.

“Projektanti su obavili sjajan posao a mi smo implementirali sva njihova rješenja, tako da su nam partneri iz Accora dali ugovor bez ikakvih prilagodbi čim su obišli objekt, uz pohvale i na projekt i na izvedbu, što nas posebno veseli.

U tijeku proces pridruživanja i u lanac ulazimo 1. srpnja, a hotel Fermai otvorit ćemo početkom svibnja, tako da ćemo se taman uhodati”, otkrio je za Poslovni dnevnik Denis Pulić, direktor prodaje tvrtke Quatro company. Hotel će u punom opsegu zapošljavati oko 25 ljudi, a naziv Fermai dobio je po lokalizmu koji znači “zastani, čekaj”.

Franšizni ugovor

“Hrvatska, a posebno Split, savršeno su mjesto za sve one koji žele ljetni odmor iz snova. Svaki hotel MGallery svojim gostima pruža nezaboravne trenutke te rituale opuštanja. Hotel Heritage Fermai pružit će najautentičniji doživljaj mediteranske kulture putnicima koji dolaze u Split iz cijelog svijeta” istaknuo je Dilek Sezer, direktor razvoja Accora za jugoistočnu Europu u jučerašnjem priopćenju Accora.

Inače, suradnju s Accorom Pulići su započeli prije nekoliko godina kad su imali plan u Splitu graditi hotel od 150 soba koji bi nosio brend Mercure, no taj projekt je još na čekanju izmjena GUP-a i nije trenutno u fokusu kompanije.

Suradnja s Accorom na ovom projektu bila je logična jer se totalno uklapa u filozofiju brenda MGallery, luksuznog lanca hotela s 4 i 5 zvjezdica koji promiče autentičnost i lokalnu arhitekturu i nasljeđe, dizajn i povijest. Accor je 2019. iz naziva brenda izbacio Sofitel, a plan im je uz globalne prijestolnice razvijati MGallery i na novim, neotkrivenim odredištima.