'ponesi me doma'

Prodajom Quattro sladoleda, Ledo prikupio 750 tisuća kuna za 3000 obitelji za pakete s osnovnim prehrambenim namirnicama

23.07.2020 u 14:01

Bionic
Reading

Od od 8. svibnja do 7. lipnja Ledo je donirao 2 kune od prodaje svakog Quattro sladoleda u pakiranju od 1650 mililitara, a s prikupljenim novcem pomoći će se čak 3000 obitelji osiguravanjem osnovnih prehrambenih namirnica. Jedan paket od 250 kuna dostatan je za dva tjedna

Ledo je u sklopu kampanje „Ponesi me doma“ prikupio više od 750.000 kuna za humanitarnu akciju Crvenog križa „Vaš dar za pravu stvar“ za najpotrebitije članove zajednice. Kampanja je trajala od 8. svibnja do 7. lipnja te je tijekom tog perioda Ledo donirao 2 kune od prodaje svakog Quattro sladoleda u pakiranju od 1650 ml. Prikupljenim iznosom Ledo će pomoći čak 3.000 obitelji osiguravanjem osnovnih prehrambenih namirnica, priopćili su iz Leda.

'Zahvaljujemo tvrtki Ledo koja je prepoznala Hrvatski Crveni križ kao organizaciju koja svakodnevno diljem Hrvatske brine o tisućama ljudi u potrebi. Nažalost, broj osoba koje trebaju pomoć u osnovnim namirnicama raste i zadaća je svih nas da na te ljude ne zaboravimo i da im pružimo ruku pomoći', rekao je Robert Markt, izvršni predsjednik Hrvatskog Crvenog križa.

Navedena sredstva omogućit će kupnju i distribuciju paketa hrane potrebitima. Jedan paket u vrijednosti 250 kuna dostatan je za dva tjedna, a sadrži prehrambene namirnice za dvije osobe kao što su sol, brašno, ulje, šećer, riža, tjestenina, juha u vrećici te riblje i mesne konzerve.

S obzirom na to da više od 8.000 obitelji u Hrvatskoj nema za dnevni obrok, Ledo je ovom kampanjom s brendom Quattro kao omiljenim obiteljskim sladoledom želio podići svijest o tom problemu te potaknuti građane na solidarnost.

'S obzirom da je Quattro sinonim za obitelj, željeli smo upravo s ovim omiljenim sladoledom učiniti promjenu i doprinijeti potrebitim članovima zajednice. Biti u prilici pomoći čak 3.000 obitelji zaista predstavlja veliko zadovoljstvo. Sretni smo što smo našom kampanjom „Ponesi me doma“ mogli pružiti osjećaj topline i obiteljskog doma onima kojima je to najpotrebnije, te istovremeno potaknuti potrošače na širenje solidarnosti i zajedništva', rekao je Ivan Babić, predsjednik Uprave Leda.