dobar rezultat

Proizvođači kroz Sparovu mrežu ostvarili 143 milijuna eura prometa

14.03.2023 u 11:35

Bionic
Reading

Hrvatski proizvođači su zahvaljujući Sparovoj prodajnoj mreži izvan Hrvatske ostvarili 143 milijuna eura prometa, izvijestili su u utorak iz Spara Hrvatska. Hrvatski proizvođači, kako se navodi u priopćenju, i dalje ostvaruju izvrsne rezultate kada je riječ o prodaji vlastitih proizvoda kroz Spar prodajnu mrežu u Italiji, Austriji, Sloveniji i Mađarskoj.

Ukupni "izvoz“ hrvatskih proizvoda u trgovinama Spar-a porastao je u tim zemljama u odnosu na 2021. godinu 38,6 milijuna eura odnosno 36 posto, dok je ukupni ostvareni promet hrvatskih proizvođača kroz Spar maloprodajnu mrežu iznosi više od 143 milijuna eura.

Najveći porast izvoza u 2022., kako su naveli, ostvaren je u Austriji, gdje je najviše rasla prodaja hrvatskih proizvoda poput Podravkine Linolade i Vegete te Atlanticove Cedevite. Značajan rast na austrijskom tržištu ostvaruju i Graševina Kutjevo i Badel Pelinkovac.

I na slovenskom tržištu ostvareni su dobri rezultati, a najveći rast ostvario je brend Violeta. Podaci pokazuju da Slovenci vole i tradicionalne slavonske proizvode robne marke Dobro koje plasira Žito.

Talijani i dalje ostaju vjerni hrvatskom bakalaru i Zigante tartufima.

"Ponosni smo što kroz Spar prodajnu mrežu u Austriji, Sloveniji, Mađarskoj i Italiji hrvatskim proizvođačima osiguravamo izuzetno važan kanal distribucije i doprinosimo njihovom kontinuiranom rastu. Drago nam je da osim velikih domaćih proizvođača poput Podravke i Atlantica značajan rast putem Spar prodajne mreže ostvaruju sve više srednjih te čak i malih tvrtki", izjavio je predsjednik Uprave Spar Hrvatska Helmut Fenzl.

Među manjim proizvođačima u 2022., kako su naveli, posebno su se istaknuli Gatarić grupa, lider u proizvodnji i distribuciji kancelarijskog i školskog materijala i opreme te balzam za usne Vimi i New Bakery, najveća europska tvornica baklava iz Donjeg Stupnika.