Nakon što je IGH počeo izlaziti iz svih poslova sa splitskim Konstruktorom Željka Žderića, ta se projektantska kuća, predvođena Jurom Radićem, čini se, izvlači i iz posla stoljeća, odnosno gradnje autoceste u Crnoj Gori, piše Večernji list
Točnije, odustaje od tandema s Konstruktorom, budući da je crnogorska vlada raskinula pregovore s hrvatskim konzorcijem koji čine Konstruktor-IGH-Tehnika i započela pregovore s drugoplasiranim, grčko-izraelskim Aktor-HCH-om, iako Konstruktor i dalje gaji nadu da bi mogao dobiti taj posao u Crnoj Gori. S druge strane i IGH nastoji doći do svog dijela kolača.
Tako se u graditeljskim krugovima, piše Večernji list, može čuti da IGH kuje planove s grčko-izraelskim konzorcijem kojem bi ta tvrtka, u slučaju da Crnogorci prihvate ponudu tog konzorcija koja je milijardu eura skuplja od Konstruktorova, projektirao autocestu Bar – Boljare
Premda će crnogorska vlada 12. travnja odlučiti ulazi li u posao s Grcima i Izraelcima, a ni Konstruktoru vrata nisu posve zatvorena, posebice stoga što su crnogorski mediji objavili kako je taj splitski građevinar privolio kinesku banku Exim da financijski prati tu investiciju, dobro upućeni izvori vjeruju kako bi, unatoč skupljoj ponudi, posao ipak mogao dobiti grčko-izraelski konzorcij.
Drže da bi ipak mogle prevagnuti dobre veze židovskog lobija koji će lakše osigurati izvore financiranja. Konstruktorova ponuda za gradnju autoceste iznosi, naime, 2,7 milijardi eura, a grčko-izraelske tvrtke taj bi posao naplatile 3,9 milijardi eura