Prekrasni kadrovi Rovinja i dinamične snimke izvrsne atmosfere na snimkama Danima komunikacija, posebice video koji je već postao zaštitni znak festivala – za sve su to zaslužni dečki iz Ratio video produkcije, produkcijske tvrtke specijalizirane za razvoj i izradu svih vrsta medijskih sadržaja i usluga: Dino Senčar, direktor, kamerman i video montažer te Filip Tomašević, kreativni direktor i producent
Filipe za početak predstavi nam Ratio!
Ratio Video Produkcija postoji već 18 godina uspješno surađuje s mnogim klijentima u hrvatskoj i svijetu, a čini ga duo Dino Senčar i ja.
Što biste izdvojili kao najvažnije elemente u kreiranju videa za vaše klijente?
Povezivanje statistike marketinga i prodaje u kreativni proces. Brzo.
Digitalizacija i razvoj tehnologije?
Digitalizacija, kao i razvoj tehnologije, je otvorila nove mogućnosti/platforme, ubrzala protok informacija i kreativnom procesu zadala nove izazove koje su i dalje nejasni ili nisu jasno objašnjeni kako kreirati kvalitetan sadržaj. Al se borimo/uživamo J.
konkurencija..
Ima je i to je sjajno za cijelo tržište – tako se razvija i napreduje. Ne znamo jesmo li najbolji ili najgori, ako nemamo u odnosu na nekoga biti bolji / lošiji.
Jeste li imali prilike raditi za strano tržište? S kakvim ste se izazovima susreli?
Do sada smo surađivali sa Norveškom, Ruandom, Slovenijom, ali o tome će se saznati kasnije. Izazovi su slični, samo je valuta drugačija.
Susretneš li se ikada s kreativnom blokadom? Od kuda dolazi inspiracija/kreativa?
Ma blokada ne postoji - ili ti se da ili ti se ne da. Ako voliš taj posao, imaš i inspiracija.
Formula za Inspiraciju/Kreativu = usvojeno znanje + iskustvo +ne isključivost + putovanje + druženje s ljudima + sposobnost kritičkog razmišljanja + hrana i piće. To je moj stav, naravno.
Neko vrijeme proveo si na studiju u Americi? S kakvim si se iskustvima tamo susreo i koja od njih su ti najviše pomogla u ovom poslu?
Vani imaju marketinšku industriju više od 100 godina. Tamo te sistem ne želi ostaviti bez opcija, onda cijelo tržište propada. Mlade ljude se konstantno usmjerava na razmišljanje da postoje opcije, nauči i izaberi!!!. Za razliku od našeg mentaliteta kojim vlada već ustaljena krilatica „takav je sustav“, mi smo valjda jedini i prvi na svijetu koji smo izmislili AI pošto kod nas sustav sam sve radi??? #takavjesustav #znatekakoje. Tamo znaju da se sustav ne organizira sam sebe nego ljudi koji rade u njemu. Al ide na bolje. Mora.
Što vas u ovom poslu uvijek nanovo iznenadi?
Ljudi koji za sve što treba odraditi rečenicu počinju sa SAMO.... i kada klijent misli da imamo meni kao restoran, pa naručuju ponude: mi bi video..... bez luka, s kečapom? Stiže....
Filipe, za kraj....?
najvažnije nam je da svoj posao odradimo profesionalno, bez obzira na nekad čudne zahtjeve. Našem nam znanje i iskustvo omogućava da razumijemo i dostavimo traženo, ipak je klijent najvažniji.
Potvrda našeg kvalitetnog rada je dugoročna suradnja s mnogim klijentima.
Heineken, Croatia Osiguranje, NOA Beach club
Evo nekoliko dugoročno zadovoljnih klijenata