Na ovogodišnjem SoMo Borcu predstavljamo uspješne primjere digitalnih kampanja koje pokazuju mogućnosti napretka u industriji. Kroz case studyje, nastale u suradnji s Httpoolom, kompanije ističu važnost poznavanja i primjene marketinških alata i rješenja uz koje rezultati postaju bolji nego ikad
U razdoblju najstrožih COVID mjera, kada su turističke destinacije i putovanja spale na listanje starih fotografija, hotelijeri i turistički djelatnici također su morali pristupiti izmjenama ustaljenih praksi. Kao jedna od vodećih turističkih grupa u Hrvatskoj, koja na četiri destinacije broji čak 12 hotela, kamp i vlastiti aerodrom, Bluesun Hotels & Resorts spomenuto je razdoblje iskoristio za prilagodbu oglašivačke strategije. U jesen 2023., kada su im kapaciteti i dalje popunjeni, uplovljavaju s izvrsnim rezultatima digitalnih kampanja i većim priljevima direktne prodaje.
Bluesun Hotels & Resorts odlučio se na jačanje distribucije Meta oglasa među najzainteresiranijom publikom na ciljanim tržištima, primarno kako bi povećali direktnu prodaju i povrat ulaganja u oglase. Dodatno su investirali u bottom funnel kampanje – fazu konverzije, zadržavajući pritom optimalan omjer uloženog i u ostale razine. Bluesun ekipa u oglašavanju koristi niz digitalnih alata, među kojima su im Meta alati, ističu, posebno olakšali optimizaciju i analizu kampanje. Kao posebno korisne ističu Business Manager sa svojim raznim opcijama: Standard Events, Custom i Core Audiences, Dynamic Creatives te optimizaciju prema raznim atribucijskim prozorima, miksu CRM publika te prednosti API konekcije.
Ivana Živolić, specijalistica digitalnog marketinga u Bluesunu ističe kako rezultate mjere povećanjem broja konverzija, većim ROAS-om te porastom ukupnog priljeva direktne prodaje.
'Sezona u ovom trenutku još traje, no vidljiv nam je rast po svim bitnim parametrima u odnosu na prošlu godinu; 178 posto rast Meta purchase konverzija, 186 posto ad revenue rast (s 11 puta povrata uloženog), a priljev direktne prodaje za više od 30 posto. Ako usporedimo podatke s 2021. godinom, prije implementacije nove strategije, bilježimo čak 3.104 posto povećanja Meta purchase konverzija, 3.663 posto ad revenue rasta uz 266 posto veći ROAS i više od 50 posto porasta direktne prodaje', navodi Ivana.
Kao timu kojemu je metrika izuzetno bitna za ostvarivanje ciljeva, Bluesun u oglašavanju koristi i Facebook Pixel, koji omogućuje da se oglasi prikazuju upravo onim korisnicima za koje je najveća šansa da ostvare konverziju – onima koji su već posjetili Bluesun web stranicu i pokazali interes za rezervacijom. Budući da pamti korisnike 180 dana, Facebook Pixel omogućuje targetiranje i onih koji su i prije same sezone počeli promišljati o destinaciji za odmor, a u ovom slučaju je, ističu iz Bluesuna, imao važnu ulogu u optimizaciji, analizi i raznim mogućnostima segmentiranja idealne publike za kampanju.
Kao zaključak ove izvrsne kampanje, Ivana iskreno poručuje: 'Ne bojte se 'pretumbati' strategije. Meta ima mnogo nativnih alata, ali i mogućnost raznih integracija koje mogu poslužiti pri kreiranju novog pristupa u oglašavanju. Nama su se pokazale kao najbolje rješenje za jačanje dosega prema publikama koje traže upravo onaj doživljaj kakav im Bluesun može omogućiti', navodi te zaključuje kako su takvom strategijom došli do najvećeg skoka u Meta konverzijama i povratu uloženog otkad postoje mjerenja. 'U tome su nam uvelike pomogli Meta alati koje smo koristili, dobro planiranje i strateška podrška Httpoola by Aleph'.