Turistička sezona polako se bliži vrhuncu, a s time i dodatni napor za poslodavce i radnike jer je rad u ovom dijelu godine prilično intenzivniji. Radimo punom parom kako bi se sezona što više iskoristila i pritom nailazimo na prepreke i izazove jer je i povećana potreba za upravljanjem radnicima, robom, smještajem...
Sve se to može riješiti dobrom organizacijom, uz nekoliko dobrih savjeta i alata koje vam donosimo:
Obuka radnika u turizmu
Možete koliko god želite novca uložiti u novi i moderan prodajni prostor, ali ako ne obučite radnike kako bi trebali postupati s gostima i kupcima onda kao da niste ništa napravili. Stoga, promislite kako želite da vas vaši zaposlenici predstavljaju i prezentirajte im standarde vezane za njihovo radno mjesto. Najčešće se radi o sljedećim standardima:
- oblačenje / radna uniforma
- osnovna komunikacija s gostima i kupcima
- ponašanje uslijed pojave problema (kupac na prvome mjestu ili gost je uvijek u pravu!)
- prezentiranje i prodaja posebnih ponuda
Kreirajte prezentaciju te održite interni trening, a radnicima predložite da vam tijekom sezone daju svoje sugestije za poboljšanje usluge. Tako ćete biti zadovoljniji i vi i oni.
Cijeli članak pročitajte na blogu www.bizit.hr