Francuski lanac trgovina sportskom opremom Decathlon najavio je više od 60 novih trgovina u Njemačkoj do kraja 2027. godine, istaknuvši da namjerava iskoristiti priliku koju otvaraju ispražnjeni poslovni prostori u gradskim središtima
Decathlon trenutno u Njemačkom ima 86 trgovina, a za dvije godine trebao bi ih imati više od 150. Otvaranje novih trgovina i modernizacija postojećih lokacija tražit će do 100 milijuna eura ulaganja i vjerojatno otvaranje tisuća novih radnih mjesta, rekao je šef Decathlonovog njemačkog poslovanja Arnaud Sauret.
Decathlon želi povećati tržišni udio i prihod, naglasio je Sauret, ne navodeći brojke. Do kraja ove godine francuska kompanija namjerava u Njemačkoj otvoriti dvije nove trgovine, uključujući manju lokaciju na glavnom kolodvoru u Potsdamu i veću u središtu Hamburga.
Razmatraju i širenje poslovanja u drugim gradovima, poput Nuernberga, Freiburga, Rostocka, Oberhausena i na širem području Kassela.
Ispražnjeni poslovni prostori
Njemački građani smanjuju potrošnju zbog gospodarske neizvjesnosti i inflacije, ali Decathlon vidi priliku u ispražnjenim poslovnim prostorima u gradskim središtima i namjerava je iskoristiti kako bi se približio kupcima, prema riječima šefa za proširenje Stefana Kaisera.
Nove trgovine bit će otvorene u trgovačkim centrima i u pješačkim zonama, s fokusom na određene sportove, ovisno o potražnji. U Muenchenu bi tako trebala biti otvorena prodavaonica opreme za planinske sportove.
Njemačko tržište sportske opreme vrlo je konkurentno i mjeri se u milijardama eura. Vodeću poziciju zauzima Intersport s godišnjim prihodom od oko 3,5 milijardi eura, a slijedi Sport 2000 s 2,95 milijardi eura. Decathlonov prihod iznosi oko 1,1 milijardu eura.