Poznati su kandidati koji ulaze u uži izbor za dodjelu nagrade za najbolje digitalne radove u kategoriji SoMo Media, a među njima je i tportalov native multimedijski projekt za Huawei Watch 3 Pro pametni sat testiran od strane poznatog zaljubljenika u biciklizam Tomislava Katalenića, koji u 21 dan prevalio 1456 biciklističkih kilometara Lijepe naše
Bliži se jubilarno deseto izdanje SoMo Borca powered by Httpool koje je zabilježilo rekordan interes stručnjaka koji su za prestižnu nagradu prijavili preko 220 projekata, od čega je u kategoriji SoMo Media prijavljeno 29 radova. Dodjela se održava 11. studenog u zagrebačkoj Hali, a za zabavu na SoMo Partyju powered by Leanpay bit će zaduženi vrhunski glazbenici iz bendova ABOP (After je bolji od partija) i KUKU$.
Medijski žiri je nakon detaljnog analiziranja i ocjenjivanja odabrao radove koji ulaze u uži izbor onih koji imaju šansu osvojiti najvažniju regionalnu nagradu u području digitala. SoMo Media nagrada ove godine se dodjeljuje po prvi puta i sadrži četiri kategorije: SoMo NATIVE, Best Storytelling, Digital Product of the Year i Digital Design of the Year.
Proces žiriranja sastoji se od dva kruga - u prvom krugu žiri je odabrao pet radova iz svake kategorije koji ulaze u uži izbor, a drugi krug uključuje odabir troje dobitnika koji će biti nagrađeni i objavljeni na dodjeli u Zagrebu.
Jernej Smisl, predsjednik SoMo Media žirija, ispričao je kako je bilo odabrati najbolje od najboljih:
'Jako smo ponosni na odaziv digitalnih izdavača, posebno zato što se SoMo Media ove godine dodjeljuje po prvi put, a mnogi su već prepoznali važnost ove nagrade. Ne sumnjam da će iz godine u godinu interes biti sve veći s obzirom na ubrzan rast digitala i digitalnog oglašavanja. Moram reći da je zaista izazovno bilo odabrati prijave koje ulaze u uži izbor natjecanja jer je svaki prijavljeni rad zaslužio nagradu zbog svoje kvalitete i inovativnosti, ali pravila su takva da smo morali izdvojiti one najbolje. Detaljnom analizom uspjeli smo doći do onih koji se ističu, a veselimo se i službenoj dodjeli u Zagrebu.'
SoMo Media nagrađuje originalne i kreativne digitalne medijske projekte, a tko ima priliku osvojiti nagradu u kategoriji SoMo Media potražite ovdje:
1. SoMo NATIVE
Hanza Media, Native Ad Studio i Energia naturalis s projektom 'Studio Smanji račune, upali Sunce!' (ENNA Opskrba)
24sata i Kaufland s projektom 'Green Medal'
tportal.hr / Hrvatski Telekom i Huawei Technologies s projektom 'Vrijeme je za stvarnu moć'
Telegram Media Grupa i Atlantic Grupa s projektom 'Živi život punim ustima!' (Jimmy Fantastic)
01 Content & Technology – C3 Croatia i JGL s projektom 'X-LAB: JGL expert research hub - largest international longevity platform' (Vizol S)
2. Best Storytelling
Herman & partnerji i Mercator s projektom 'PRVIČ MAMA'
Piksel LTD i Penzija.mk s projektom 'Zasadi želba' (Plant a Wish)
Herman & partnerji i Mercator s projektom 'Naj slovensko pecivo'
RTL Hrvatska i Net.hr s projektom 'XX. Stoljeće by Hrvoje Klasić'
EuroART93 i A1 Hrvatska s projektom 'Switchaj na bolje!'
3. Digital Product of the Year
Nova TV d.d. s projektom 'DNEVNIK.hr mobile app'
Herman & partnerji i Mercator s projektom 'M SOSESKA'
Bruketa&Žinić&Grey i 24sata s projektom 'Oriđiđi Video Awards u metaversu'
Telegram Media Grupa s projektom 'Telegramov božićni vodič'
Degordian s projektom 'Stethoscope - employee satisfaction and engagement tool'
4. Digital Design of the Year
Telegram Media Grupa s projektom 'Redizajn portala Telegram.hr'
S.T.A.R. Digital s projektom 'ShopGuru'
Degordian i Nets CEE s projektom 'Waldy'
Human Interaction Company i Journal Media Group s projektom 'Journal Redesign'
Projekti koji ulaze u uži izbor za kategoriju SoMo Advertising bit će objavljeni u ponedjeljak, 7. studenog 2022.
Osim na SoMo Borac newsletteru, Facebooku, Instagramu, Linkedinu, i YouTubeu, novosti iz svijeta digitala moguće je pronaći i na SoMoCast podcastu dostupnom na platformama Youtube, Spotify, Deezer, Apple Podcasts i Google Podcasts. Ne propustite biti dio događaja koji okuplja najveću digitalnu zajednicu na jednom mjestu i osigurajte svoju ulaznicu.