Realizirani strateški ciljevi u Carwiz rent a caru, uz rast prihoda i dominaciju na tržištu ponovno su pokazali kako znanje, upornost i vizija čine formulu za uspjeh i to uspjeh od prijeđenih nevjerojatnih 55 milijuna kilometara što predstavlja 1.400 krugova oko planete Zemlje s Carwiz vozilima
Četiri kontinenta, dvadeset zemalja, više od pedeset gradova, preko šezdeset poslovnica, 55 milijuna kilometara i 10.000 vozila – ovako zvuči rezime protekle godine hrvatskog rent-a-cara koji je svoj poslovni model uspješno plasirao diljem svijeta.
Prisutnost u čak dvadeset zemalja, od Grčke i Islanda, preko Irske, Turske, Poljske, Češke, Rumunjske, Albanije, Bosne i Hercegovine, Srbije, Portugala, pa sve do Baltičkih zemalja, Maroka, Kariba i dvije poslovnice u Sjedinjenim Američkim državama jedinstven je uspjeh: “Putovati svijetom i gotovo u svakom kutku vidjeti svoj brend je nešto čemu sam se nadao i težio ali ostvariti ovakav globalni uspjeh u samo godinu dana je više od vizije jednog čovjeka, to je za mene produkt zajedništva, jasan cilj i najviša razina motiviranosti tima.”, priznaje Krešimir Dobrilović.
Dobrilović je više puta naglašavao kako su za rast Carwiza zaslužni svi timovi i zaposlenici, no posebno ističe svoj najuži tim: direktora prodaje Borka Ribića, koji upravlja prodajom u dvadeset zemalja, savjetuje franšizne menadžere koji brinu o postojećim franšiznim partnerima i pregovaraju s potencijalnim. Brigu o imidžu i ugledu Carwiz brenda, njegovanju interne i eksterne komunikacije i druge marketinške aktivnosti u čak dvadeset zemalja sa svojim timom vodi direktorica marketinga, Barbara Mrkić.
Osim o franšiznim zemljama u Carwizu upravljaju i s trinaest poslovnica u Hrvatskoj, a kako bi sve bilo idealno usklađeno brinu Ivan Ažić, direktor razvoja i Željko Županić, direktor logistike zajedno s kolegicama i kolegama koji svakodnevno rade na unaprjeđenju usluge. „Kontinuirano analiziramo tržišna događanja, postavljamo ciljeve i podižemo kvalitetu što je rezultiralo s čak 54% više najma u odnosu na proteklu godinu i 74% veće prihode nego tijekom prošle godine zbog čega mogu reći da sam i više nego ponosan na svoj tim.“, dodao je Dobrilović.
Iako je kraj godine, u Carwizu se radi punom parom pa tako franšizni menadžeri među ostalim pregovaraju i s potencijalnim partnerima iz New Yorka, Kanade i Austrije, dok traju i intenzivne pripreme za nastupe na međunarodnim sajmovima, u Istanbulu, Berlinu te na International Car Rental Showu u Las Vegasu koji će se održati početkom 2020.
Podsjetimo, i ne tako davne 2017. Carwiz se u vrlo kratkom roku u Hrvatskoj profilirao kao ravnopravan tržišni igrač a s vremenom i lider koji je u svega godinu dana raširio poslovanje na europsko, afričko, azijsko i američko tržište. Na temelju trenutnih pokazatelja nema razloga za sumnju kako se globalna ekspanzija i jačanje pozicije neće nastaviti i u novoj 2020. godini.