Hrvatsko Udruženje društava za tržišno komuniciranje (HURA) i hrvatska podružnica Europskog udruženja digitalnog i interaktivnog marketinga (IAB) predstavili su IdejuX, nacionalni festival oglašavanja koji će se održati u Zagrebu 26. i 27. svibnja
IdejuX predstavio je Organizacijski odbor festivala u sastavu Slaven Fischer (HURA), Jan Jilek (IAB), Andrea Šumanovac (Unex), Siniša Waldinger (predsjednik žirija nagrade X), Saša Škorić (predsjednik žirija nagrade Mixx) i Mia Pećina, direktorica festivala.
IdejaX ima ambiciju prezentirati i odabrati najbolje kreativne marketinške radove u klasičnom i online oglašavanju u Hrvatskoj u prethodnoj godini. Osim toga, festival će biti platforma za razmjenu ideja, iskustava i aktualnih marketinških trendova na regionalnoj i europskoj sceni.
Pored predavanja renomiranih europskih i svjetskih stručnjaka, kao što su Gary Vaynerchuk, Gerd Leonhard i Helge Tennø, na festivalu će biti organizirane i tri regionalne panel diskusije o stanju i trendovima u struci, izložba odabranih radova pristiglih na natječaj, kao i niz strukovnih radionica.
Očekuje se tristotinjak prijava marketinških radova iz Hrvatske, za što uvjet nije članstvo ni u jednoj udruzi, i preko tisuću sudionika iz Hrvatske i regije.