PREGAŽENA OBEĆANJA

Umjesto štednje Bandić zapošljava nove činovnike

12.08.2009 u 09:35

Bionic
Reading

Unatoč najavama štednje, prije nekoliko dana u Narodnim novinama objavljen je natječaj za prijem tri djelatnika u Ured gradonačelnika, odnosno jednog djelatnika u stručnu službu gradonačelnika

Nema zapošljavanja ove godine, a u antirecesijskim mjerama to će biti prezentirano, ustvrdio je gradonačelnik Milan Bandić u ožujku ove godine, nakon što su mediji javnosti predstavili Plan prijema u službu u gradska upravna tijela, prema kojem je bilo predviđeno zapošljavanje 183 nova djelatnika u gradskoj administraciji. Ovih dana, međutim, Bandić je pokazao da ne drži previše do svoje riječi: prije pet dana u Narodnim novinama objavljen je natječaj za prijam tri djelatnika u službu u Uredu gradonačelnika, odnosno jednog djelatnika u svoju stručnu službu, piše Novi list.

'Ove godine nema tri stvari: nema otpuštanja ljudi, nema smanjenja plaća i nema smanjenja investicijske aktivnosti. Zapošljavanja također – nema', rezolutno je u ožujku tvrdio gradonačelnik.

U Narodnim novinama, pak, danas možete naći raspisan javni natječaj, a raspisao ga je upravo Ured gradonačelnika, za prijam u službu stručnog suradnika – novinara, u Odsjeku za informiranje Službe za informiranje (jedan izvršitelj), višeg stručnog referenta za odnose s građanima u odsjeku Službe za informiranje (jedan izvršitelj) te administrativnog tajnika gradonačelnika izvan ustrojstvenih jedinica (jedan izvršitelj). Za sva navedena mjesta predviđene su neto plaće u iznosima od sedam do deset tisuća kuna.

Još jednog zaposlenika javnim natječajem potražuje i Stručna služba gradonačelnika, točnije njezin Odjel za kadrovske i personalne poslove. Istoj je potreban viši upravni referent za službeničke odnose (jedan izvršitelj).

U gradskoj upravi, dakle, smatraju da je unatoč financijskoj krizi prijeko potrebno zaposliti još djelatnika u administraciji. Prepreku novom zapošljavanju gradski oci nisu našli ni u činjenici da mediji iz dana u dan sve žešće nasrću na zaposlenike koji plaću primaju iz proračuna, smatrajući da ih je previše, što je, drži se, rezultat zapošljavanja po takozvanoj rodijačkoj liniji.

Tri nova zaposlenika koja se zapošljavaju u njegovom uredu moraju imati visoku, odnosno srednju stručnu spremu. Visoka stručna sprema potražuje se od novinara i višeg stručnog referenta, dok administrativni tajnik gradonačelnika, navodi se u uvjetima natječaja, može imati i srednju stručnu spremu.

Što se tiče djelatnika koji će biti zaposlen u stručnoj službi gradonačelnika, spomenutom će, između ostalog, radni zadatak biti izrađivanje rješenja o prijamu u službu i prestanak službe službenika, odnosno o prijamu na rad i prestanku radnog odnosa namještenika u gradskim upravnim tijelima.

Gradsko poglavarstvo trenutačno ima oko 2.400 zaposlenika, a posebnu činovničku kategoriju tamo čine upravni i stručni savjetnici. Ovom titulom može se podičiti više od 600 ljudi u gradskoj upravi. Za njihove plaće godišnje se izdvaja oko pet milijuna kuna. Što se tiče ukupnih proračunskih rashoda na plaće zaposlenika, oni se penju na više od milijardu kuna, točnije na iznos od 1,17 milijardi kuna godišnje.