Tepaju im da su 'varaždinski Infobip', a iako im to imponira, na tržištu se žele istaknuti vlastitim inovativnim rješenjima i tehnologijom. IT tvrtka City Connect, specijalizirana za pružanje usluga višekanalne korisničke podrške te korisničkog iskustva, posluje tek od 2019. godine, a u tom kratkom roku rasla je u prihodima te broju klijenata i zaposlenih. Dodatan zamah dobili su nakon što ih je prošle godine kupila švedska tvrtka Transcom, a u razgovoru za tportal otkrili su što im je sve donijela akvizicija i kakvi su im planovi
Prema podacima Poslovne Hrvatske, u 2019., prvoj godini njihova poslovanja, već su uhvatili prihode više od pet milijuna kuna, a u 2020. skočili su na razinu od 46 milijuna kuna. Prihod im je lani opet i više nego udvostručen te je dosegnuo 96 milijuna kuna uz 14 milijuna kuna dobiti. Strelovit rast pratilo je i zapošljavanje: s 32 zaposlena u 2019. došli su na 370 ljudi u 2021.
'Prije svega, fokusirani smo na kvalitetu i inovativnost usluga koje pružamo našim krajnjim korisnicima. Vjerujem da je to jedini način da vas prepoznaju na tržištu i da se istaknete među konkurencijom, no potrebno je i kontinuirano raditi na unaprjeđenju postojećih usluga. Za klijente gradimo komunikacijske mreže, pružamo visokokvalitetnu komunikacijsku liniju sve većem broju hrvatskih i stranih kompanija, odnosno usluge kontaktnih centara te usluge konzultacija u provedbi digitalne transformacije.
Zapravo smo BPO (business processing outsourscing) omnichannel pružatelj usluga, što znači da se ne bavimo isključivo klasičnim uslugama kontaktnog centra, već nudimo kompleksnija ICT rješenja koja kombiniraju cloud i telekom rješenja - što nas čini prvima u ovom tipu omnichannel usluga u regiji. Dakle imamo kontaktne centre sa zaposlenicima koji govore nekoliko jezika i upravo nas nazovete kad tražite informaciju ili podršku za neku uslugu ili proizvod koji ste kupili ili želite kupiti. U direktnoj komunikaciji s krajnjim korisnicima naši zaposlenici pronalaze najbrži put do rješenja – putem svih komunikacijskih kanala, poput chata, maila, društvenih mreža i telefonskog poziva', ističe izvršni direktor tvrtke Ivica Mađura.
Vodeći u jadranskoj regiji
Transcom je kupio varaždinski City Connect prošle godine, čime je ta švedska tvrtka postali vodeći i najveći BPO omnichannel pružatelj usluga u regiji Adriatic, kao i najveći poslodavac u ovom segmentu s nešto više od 3400 zaposlenika, od čega njih 2300 u Hrvatskoj. Mađura kaže da City Connect iz godine u godinu bilježi rast prihoda, a isto očekuju i ove godine. Od samog osnivanja pa sve do danas, ističe, nije isplaćena ostvarena dobit, već se svake godine reinvestira u dodatno unapređenje i razvoj poslovanja.
'Smatramo da na taj način dugoročno dajemo doprinos i priliku za dodatno unaprjeđenje poslovanja, širenje kompanije i nova zapošljavanja. Kad postanete dio tako velike svjetske kompanije, koja broji preko 30.000 zaposlenika, jasno je da vam se počinju otvarati dodatne prilike za nadogradnju, odnosno dodatni rast, razvoj i širenje poslovanja. Naravno, to ne bi bilo moguće da ne nudimo visokokvalitetnu uslugu, što su u konačnici i prepoznali u Transcomu', ustvrdio je direktor.
Posluju u četiri zemlje i kontinuirano zapošljavaju
Posluju u četiri zemlje s uredima u osam gradova – u Varaždinu, Zagrebu, Skopju, Ohridu, Tetovu, Brežicama, Mariboru te Dublinu. Žele se nastaviti širiti na inozemna tržišta, kako u regiji, tako i u drugim zemljama EU-a. 'U ovom trenutku usmjereni smo na tržišta zapadne Europe, prvenstveno Njemačke, Austrije i Švicarske, Nizozemske i Francuske te Velike Britanije, kao i SAD-a, Kanade i Australije. Naravno, imamo ambiciju širiti poslovanje i u druge zemlje. Pružamo usluge klijentima iz različitih sektora, primjerice vodećim telekomunikacijskim operaterima, pružateljima usluga energije, kao i globalnim online startup kompanijama', navodi Mađura.
Kontinuirano su u potrazi za dodatnim kadrovima pa i trenutno traže radnike sa znanjem stranih jezika – njemački, engleski, talijanski, nizozemski, francuski – na pozicijama specijalista i eksperta za kontakte s korisnicima. Mađura kaže da im se mogu javiti 'svi koji imaju ambiciju za profesionalnim razvojem jer sve zaposlenike podržavaju u razvoju karijere'.
'Vjerujem da pružamo kvalitetno i pozitivno okruženje za rad, što potvrđuje činjenica da su neki od naših zaposlenika s nama od prvog dana, otkad smo otvorili ured u Varaždinu. Naravno, neki su za to vrijeme došli i do rukovodećih pozicija zahvaljujući svom predanom radu, što je mogućnost koju imaju svi koji postanu dio naše obitelji. Našim zaposlenicima osiguravamo brojne benefite, poput božićnice, uskrsnice, darova za djecu, dodatne edukacije i ulaganja u osobni profesionalni razvoj te sportskih programa i brige za zdravlje, ali i konkurentnih plaća. Primjerice, prosječna plaća za rad na projektima na stranom jeziku kreće se između 95 i 102 posto prosječne neto plaće u Hrvatskoj, na pojedinim projektima na stranom jeziku plaća radnika rasla je i preko 14 posto, a daljnji rast planiran je i za 2023. godinu', najavljuje Mađura.
Prva tvrtka iz industrije korisničke podrške u kojoj je osnovano Radničko vijeće
Pritom direktor ističe da u tvrtki žele da njihovi zaposlenici s upravom preuzimaju odgovornost za ključna pitanja koja se tiču i kompanije i radnika u procesima poslovanja, ključnima za budućnosti svih, što je bio poticaj za osnivanje Radničkog vijeća.
'Pritom moram naglasiti da smo prva tvrtka iz industrije korisničke podrške u kojoj je osnovano Radničko vijeće, čime smo, uvjeren sam, naglasili da nam naši djelatnici nisu samo puki broj, već pojedinci s kojima zajednički želimo nastaviti graditi uspješnu priču naše tvrtke. Time se vodimo od samog početka, stavljajući zaštitu radničkih prava među prioritete našeg poslovanja.
Važno nam je da su ljudi zadovoljni jer svaki uspjeh koji smo dosad ostvarili bez njih ne bi bio moguć; važno nam je da možemo voditi otvoreni dijalog s njima i biti im podrška u svakoj situaciji, kako poslovnoj, tako i privatnoj. Nastavljamo s investicijama koje će nam osigurati poziciju tržišnog lidera u segmentu BPO omnichannel pružatelja usluga. Te investicije podrazumijevaju i usmjerenje na rast prihoda, rast broja zaposlenika, kao i rast broja tržišta na kojima smo prisutni u idućih nekoliko godina', ističe Mađura.
Širenje na nova tržišta i završetak procesa integracije
A što kažu na usporedbe s istarskim IT divom Infobipom?
'Velik je poticaj kad vas uspoređuju s kompanijom koja je na globalnom tržištu prepoznata po inovativnosti i kvaliteti usluga koje pruža svojim korisnicima. Ta nam činjenica na neki način nameće potrebu za dodatnim dokazivanjem jer vjerujem da u skorijoj budućnosti i sami možemo postati prepoznatljivi na svjetskoj razini po svojoj kvaliteti i uslugama koje nudimo.
Iako smo relativno kratko prisutni na tržištu, tek nekoliko godina, i dosadašnji rezultati i postignuća potvrđuju da smo na pravom putu prema tom cilju', ističe Mađura, dodajući da u narednom razdoblju očekuju izlazak na nova tržišta te završetak procesa integracije City Connecta i Transcoma.