Poznati model automobila njemačkog proizvođača Volkswagena (VW) Golf imao je najviše koristi od unosne njemačke sheme poticaja za kupnju novog vozila koja je istekla u rujnu, pokazali su službeni podaci
Svaki deseti vozač automobila u Njemačkoj (10,5 posto) koji je odlučio iskoristiti državni poticaj u visini 2.500 eura za zamjenu svog starog vozila novim, za okoliš prihvatljivijim modelom, izabrao je Golf ili njegov ekvivalent Jettu.
Prema podacima njemačkog saveznog statističkog ureda, VW-ova Škoda zauzela je drugo mjesto s 59.800 prodanih modela Fabia. Drugi VW-ov model, kompaktniji Polo, smjestio se na trećem mjestu, a slijede Opelovi modeli Corsa i Astra.
Shema poticaja povećala je prodaju vozila u 2009. u Njemačkoj na 3,8 milijuna ili za četvrtinu u odnosu na godinu ranije, kazao je čelnik automobilskog udruženja VDA Matthias Wissmann.