vodeća digitalna kompanija

Tvrtka web.burza oduvijek je bila Human, a od danas se tako i zove

29.05.2019 u 12:59

Bionic
Reading

Nakon 18 godina rada i više od 1000 uspješnih projekata web.burza od danas i formalno nosi ime Human. Tim povodom razgovarali smo s Vanjom Bertalanom, koji je CEO i jedan od vlasnika kompanije

Sjeli smo na kavu s Vanjom Bertalanom, jednim od vlasnika novo rebrendirane firme Human. Novonazvani Human već 18 godina posluje diljem svijeta i u regiji izrađujući web stranice, mobilne aplikacije i ostala digitalna rješenja koja osvajaju nagrade. Šest godina zaredom osvojili su nagradu za najbolju web stranicu u Hrvatskoj, a sad nam Vanja govori o planovima za budućnost.

'Godinama smo pomicali granice, predvodili razvoj tržišta te postavljali standarde u interakciji s korisnicima, a upravo je godina punoljetnosti zrela za formalnu promjenu imena kako bismo još snažnije iskoračili na strana tržišta', izjavio je CEO Humana Vanja Bertalan.

Vrijednosti svih ljudi, zaposlenika, klijenata i korisnika, uključujući njihove kvalitete, ali i mane, bili su misao vodilja koja je dovela do imena Human.

'Riječ Human predstavlja našu srž, odnose između nas, prema klijentima i korisnicima, sve ono što smo godinama tvrdoglavo gradili kroz web.burzu', izjavio je Vanja. Napomenuo je da, baš kao i svi mi, Human razmišlja, istražuje, stvara, dijeli, nada se, voli, plače, griješi, ispravlja greške, raste.

Nakon 18 godina dolazi promjena, heroji više nisu IN

'Izašli smo sa superherojima. Bili smo mladi i radili smo kako nam odgovara, pola dana smo programirali, a drugu polovicu zajedno igrali online multiplayere. Svatko od nas imao je supermoći pa smo cijelu priču prenijeli i na naš web.'

Heroji su ih doveli daleko, sve do japanskih udžbenika i velikih regionalnih projekata. Tih četrdesetak heroja već godinama razvija digitalna rješenja za velike regionalne klijente. Od Coolinarike do A1 Hrvatska, odgovaraju na pitanja kako učiniti krajnje korisnike sretnima - jer to je ključ uspjeha za klijente, a i njima je tako zabavnije.

'Shvatili smo da ne želimo obećavati nemoguće - radije nećemo surađivati. Znamo da najveće zadovoljstvo za sve dolazi kad su zadovoljni ljudi koji koriste naše proizvode. Ne želimo raditi stvari samo da bismo ih odradili, želimo da ljudi plaču od sreće dok koriste naše proizvode. Znam da to nije realno, ali na to ciljamo.'

Kroz godine širenja i rast na stranim tržištima stvorila se potreba da promijene ime. Vanja pojašnjava da web.burza nije jednostavna za izgovor na engleskom, era superheroja je iza njih, a pojavila su se i nove mlade snage. Trebalo im je novo ime, a cijelo vrijeme se krilo u pozitivnim pričama koje su dobivali.

'Shvatili smo da smo cijelo vrijeme taj identitet o kojemu govorimo, da na kraju dana radimo stvari za ljude koji se znoje u tramvajima. Da smo mi Human i da su naši korisnici Human - cijelo vrijeme nam je odgovor bio pred nosom.'

Najteže je prenijeti kulturu

Poslovna kultura riječ je koja odmah izaziva refleks na povraćanje, pojašnjava Vanja. Pogoditi kvalitetnu kulturu, okruženje u kojem se ljudi osjećaju dobro i sretni dolaze raditi na ponekad stresnim projektima, od velike je važnosti.

'Najveći problem pri izradi novih web stranica bio nam je napisati nešto o našoj kulturi. Postoji određena energija za koju bih se usudio reći da se razlikuje od ostalih firmi, a čini nas posebnima. Kod nas rade isti ljudi i po 15 godina, što je za našu industriju vjerojatno rekordni period.'

Česta vijest u svijetu IT-ja upravo je problem pronalaska kvalitetnog kadra. Zaposlenici mijenjaju firme gotovo na godišnjoj bazi, a nekolicina njih osniva i vlastite obrte i tvrtke te se upušta u freelance svijet. Human se svojim novim šarenim identitetom, upečatljivim fotografijama ljudi, a na kraju dana i nagradama koje gotovo pa redovno osvajaju, planira boriti protiv toga.

Human
  • Human
  • Human
  • Human
  • Human
  • Human
    +2
Human - ekipa Izvor: Promo fotografije / Autor: Matko Stanković

'Kulturu je fakat teško prenijeti, moraš ju osjetiti. Nadam se da smo uspjeli barem dio priče prenijeti kroz novi identitet, a za potvrdu je svatko dobrodošao na pivu kod nas. Nekad čak i naše proizvodnje.'

Human ima urede u Zagrebu i Osijeku te zapošljava 40 ljudi.