FESTIVAL OGLAŠAVANJA

Zabinom trezoru i Franckovom čipsu nagrade na Danima komunikacija

20.04.2015 u 08:49

Bionic
Reading

Na Danima komunikacija u subotu su proglašeni dobitnici nagrada X i MIXX za najbolja ostvarenja u offline i online oglašavanju u Hrvatskoj u protekloj godini. Prestižnu nagradu Agencija godine osvojila je agencija Bruketa&Žinić OM koja je ujedno nagrađena Grand Prix nagradom za kampanju 'Vremenski trezor' Zagrebačke banke uz agencije MediaCom i Degordian. Nagradu za Oglašivača godine osvojila je Zagrebačka banka. Nagradu MIXX 'Best in Show' koja se dodjeljuje za najkreativnije i najučinkovitije radove u online oglašavanju osvojila je agencija Drap za kampanju '1000 NESCAFÉ šalica', navodi se u priopćenju

Na rang listi najboljih agencija prema plasmanu na natjecanju IdejaX drugo mjesto dijele agencije BBDO Zagreb, Imago reklamna agencija, McCann Zagreb i agencija Señor dok je treće mjesto pripalo agenciji Grey Worldwide Zagreb, navodi se u priopćenju.

Nagrada IdejaX dodijeljena je i u sljedećim kategorijama: Hrana:"CROmpiri", agencija Imago za klijenta Franck; Piće (alkoholno i bezalkoholno): "Brazil, Kamerun i Meksiko", agencija BBDO Zagreb za klijenta Zagrebačka pivovara; Moda, zdravlje, ljepota: "Najava Neofen", agencije McCann i Fahrenheit za klijenta Belupo; Turizam, kultura i slobodno vrijeme: "Kazalište za kasnije", agencija Studio Sonda za klijenta Istarsko narodno kazalište Pula; Telekomunikacijske usluge: "Ideje iz bliske budućnosti", agencija Señor za klijenta Iskon; Financijske i osiguravajuće usluge: "Gotovinski krediti online" agencije Grey Worldwide Zagreb i Utorak za klijenta Erste&Steiermärkische Bank; Društvene akcije: "Suglasnik za život", agencije Imago i Drap za klijenta Hrvatska udruga Transplant; Samopromocija i korporativne komunikacije: "Rast je u našoj prirodi", agencija Bruketa&Žinić OM za klijenta Adris grupa; Najbolja cjelovita kampanja: "Vremenski trezor", agencije Bruketa&Žinić OM, MediaCom, Degordian za klijenta Zagrebačka banka.

IdejaX posebno priznanje u kategoriji Najbolji dizajn i art direction - Davor Bruketa i Nikola Žinić iz agencije Bruketa&Žinić OM za kampanju "Rast je u našoj prirodi", za klijenta Adris grupa.

Nagrade MIXX
MIXX nagrade su dodijeljene i u sljedećim kategorijama: Brand Awareness kampanja - "Gentleman Jack’s Barber Shop", agencije Pepermint i 404 za brend Gentleman Jack; Direct Response and lead generation kampanja - "Vremenski trezor", agencija Bruketa&Žinić OM, MediaCom, Degordian, ZABA odjel digitalno poslovanje, ZABA odjel za tržišne komunikacije za klijenta Zagrebačka banka; Cross-media integration kampanja - "Najmanji album na svijetu", agencije Drap za klijenta Kraš; Branded content kampanja - "Beck’speriment" agencije Drap za klijenta Zagrebačka pivovara; Mobile (Phone/Tablet) kampanja - "Zagreb Be There" agencija Brlog, Bruketa&Žinić OM, Infinum za klijenta Turistička zajednica grada Zagreba; Social media kampanja - "IKEA Hrvatska Social Media", agencije Drap za klijenta IKEA Hrvatska; Website kampanja - "Podravka - digitalna komunikacijska platforma" agencije web.burza za klijenta Podravka; Inovativna upotreba tehnologije - "Čarobno zrcalo - interaktivna instalacija", agencije Revolucija Dizajna za klijenta Ivanina kuća bajke - multimedijalni i interdisciplinarni centar za posjetitelje; Best media strategy - "BMW X1 sDrive", agencije McCann Zagreb za klijenta Tomić&Co.

Nagrada IdejaXica
Na Danima komunikacija proglašeni su i pobjednici studentskog natječaja IdejaXica. Zadatak za studente je bio osmisliti marketinšku strategiju za koncept Bankarenje bez kravate Erste banke, a nagradu su osvojili Ana Vonić, Marija Babić, Andrea Cvek i Andrej Kajganić studenti Visoke poslovne škole Zagreb i Ekonomskog fakulteta Zagreb za projekt "E-magazin i Bankar grad".