GLOBALIZACIJA

Industrija igara sve više nalik filmskoj

10.03.2009 u 09:00

Bionic
Reading

Analitičari i novinari industriju igara sve češće uspoređuju s filmskom, ne samo po zaradi, već i zbog organizacije tržišta na kojem dominiraju velike tvrtke

Prošle je godine došlo do spajanja Activisiona i Vivendija u Activision Blizzard, tvrtku za koju se procjenjuje da ima tri milijarde dolara gotovine. U proteklih par godina Electronic Arts je kupio desetak neovisnih razvojnih timova za basnoslovne svote i još im je ostalo dovoljno da pokrivaju gubitke.

Industrija igara tako sve više nalikuje filmskoj industriju u kojoj postoji par velikih studija, dok oni manji i neovisni pokušavaju doprijeti do masa inovativnim i umjetničkim filmovima. Zbog takve situacije u idućim godinama možemo očekivati vladavinu Activision Blizzarda, Electronic Artsa i Ubisofta koji će ulagati u najskuplje projekte i najviše zaraditi, dok će druge izdavačke kuće žele li opstati u ovim teškim vremenima morati biti inovativne i ponuditi igračima nova iskustva.