Iako prodaja videoigara ovisi o ocjenama koje dobivaju u medijima, najveće zasluge za to, prema stručnjacima, ipak pripadaju marketingu
Iako se oni iskusniji prije nabave igara informiraju o kvaliteti u brojnim recenzijama na internetu i u specijaliziranim časopisima, veći broj igrača nabavlja igre isključivo zbog njihove napadne promidžbe. Tako barem tvrdi Jesse Divnich iz EEDAR-a, koji kaže da je utjecaj marketinga na prodaju igara tri puta veći od povoljnih ocjena u medijima. Kao primjer, doduše čudan, navodi BioShock s marketinškim budžetom od 5,5 milijuna dolara, koji je u prva tri mjeseca ostvario dvostruko veću prodaju od Dead Spacea, igre u koju su uložena 2 milijuna dolara.
Ista se pravila mogu primijeniti i na EA Sports Active koji je uz marketing od 5,6 milijuna dolara prodan u 720.000 primjeraka, dok je My Fitness Coach ostvario samo 250.000 prodanih primjeraka zbog mizernih 50.000 dolara uloženih u reklamu. O tome da su ocjene presudne za dobru prodaju igara Divnich kaže da je to samo veliki mit te da je marketing najvažnija stavka.