OD SMIJEŠNIH DO DIRLJIVIH

Ovo su reklame koje su nas oborile s nogu

13.07.2013 u 09:50

Bionic
Reading

Reklame ponekad mogu biti i više nego samo promotivno sredstvo – mogu nas potaknuti na razmišljanje ili nas obavijestiti o nekoj dobrotvornoj akciji. No uglavnom služe da nam podignu raspoloženje – humorom ili nevjerojatnim prizorima

Najgledaniji, najklikaniji, našeraniji, jednom riječju viralni videozapisi na YouTubeu u lipnju obuhvaćaju sve moguće žanrove, od zabavnih do uznemirujućih. Stranica Unruly Media objavila je najšeranije reklame u lipnju, a ovdje također ima svega i svačega. Pa pogledajte...

Dan grba

Geicova reklama zove se 'Sretniji nego deva srijedom'. Saznajte zašto!


Kako podijeliti igru s prijateljem

Dok mnogi drugi koriste 'oblake' za svoje igraće konzole, Sony se dobro nasmijao na račun moderne tehnologije u svojoj novoj reklami 'Instrukcijska snimka za korištene igre'.


Glupi načini umiranja

Zabavna animirana reklama kojom podzemna željeznica u Melbourneu pokušava upozoriti ljude da paze na sebe ima i zaraznu pjesmu koja će vas još dugo podsjećati da postoje stvarno glupi načini umiranja.


Beba u svakome

Evianova reklama iz svibnja još uvijek je među najgledanijima. Razlog tomu je nesumnjivo niz zabavnih malih beba koje plešu i pregršt dobre atmosfere.


Dobar za srce

Cheerios je napravio istovremeno dirljivu i zabavnu reklamu za svoj doručak.


Ljepši smo nego što to mislimo

Dove nastavlja svoju kampanju popravljanja slike koju imamo o sebi portretima forenzičkog crtača koji je za svaku osobu bez gledanja nacrtao dvije slike – jednu na temelju onoga što ljudi misle o sebi te drugu na temelju onoga što drugim misle o njihovom izgledu.


Posjet Tunisu

Tunis je lijep, a nova reklama za Coca-Colu to spretno koristi za vlastitu promociju. Provedite tri i pol minute okruženi zanimljivim ljudima i mjestima u toj prekrasnoj zemlji južnog Mediterana.


Bijeg od sokola

Red Bull uvijek pomiče granice. Ovaj put radi se o profesionalnom britanskom biciklistu Geeju Athertonu koji pokušava pobjeći od sokola koji ga lovi. Je li uspio? Morat ćete pogledati snimku.


Ne skidaj pogled s nagrade

Samsung je surađivao sa Swisscomom kako bi ova zgodna nagradna igra nastala, a iz nje i nova reklama za njihov telefon Galaxy S4.