'VODI ILI PUSTI UMRIJETI'

15. Seminar medijskih trendova u Portorožu

20.09.2013 u 11:08

Bionic
Reading

Moto Seminara medijskih trendova (SEMPL) koji će ove godine biti organiziran već petnaestu godinu zaredom je 'Vodi ili pusti umrijeti'. U okviru konferencije bit će podijeljene i nagrade Sempler za najbolje medijske strategije u jadranskoj regiji

Seminar medijskih trendova SEMPL) koji će se odvijati 28. i 29. studenoga u Portorožu u Sloveniji, u svojoj će već petnaestoj godini postojanja ponuditi aktualne trendove i smjernice razvoja medijsko-komunikacijskog područja u jadranskoj regiji. 'Voditi primjerom, bit će naše usmjerenje prilikom pripremanja sadržaja programskog dijela Sempla. Nećemo pokušavati spasiti svijet, ali hoćemo u prvi plan programa postaviti glamur i trendove u komuniciranju, ponudit ćemo uzbudljivu akciju u natjecateljskom dijelu te ćemo ponuditi nebrojene mogućnosti za mreženje i zabavu,' kazala je Valerija Prevolšek, direktorica poduzeća Media Pool, vlasnika robne marke Sempl, koje konferenciju već treću godinu zaredom organizira u suradnjisa slovenskom revijom Marketing magazin

I ove će se godine, već petnaesti put zaredom, odvijati natjecanje zanagrade za najbolje medijske projekte godine Sempler. Medijski stratezi, klijenti i mediji na njemu predstavljaju svoje najbolje projekte i bore se za zlatne semplere u šest natjecateljskih kategorija te glavnu nagradu veliki sempler koja se dodjeljuje najboljoj medijskoj strategiji protekle godine. Zainteresirani mogu do 4. studenoga prijaviti svoje radove u sljedećim kategorijama: A - strateška upotreba medijskog interneta, B - inovativna upotreba komunikacijskog kanala, C - najbolja ciljana akcija D - najbolja iskustvena akcija E - najbolja upotreba digitalnog okružja i F - najbolja akcija na društvenim mrežama. Devetočlani žiri za nagrade Sempler, u kojem su ugledni medijsko-komunikacijski stručnjaci iz jadranske regije, vodit će Biljana Kolaković, regionalna izvršna direktorica medijske agencije Universal Media Beograd.

Preko dvadeset uglednih međunarodnih i regionalnih govornika na konferenciji će obrađivati najaktualnije trendove na području medijsko-komunikacijskog područja. Todd F. Brown, američki stručnjak za tzv. društvenu televiziju, sudionicima će predstaviti nove mogućnosti koje interaktivna televizija nudi potrošačima i oglašivačima kao i samom mediju. Caroline Skipsey, izvršna direktorica britanskog poduzeća Igniyte, posvetit će se upravljanju internetskog ugleda poduzeća, robnih marki i pojedinaca. Kivilcim Kayabali, turska partnerica američke neuromarketinške agencije SalesBrain, usredotočit će se na čimbenike koji utječu na kupovno ponašanje potrošača te će otkriti tajne donošenja odluka o kupnji. Uspješan primjer iz prakse predstavit će Pere Quintana koji je u španjolskoj modnoj marki Desigual odgovoran za njezinu digitalnu pojavnost. Parag Bhandari, ustanovitelj američkog poduzeća UG Strategies, govorit će o tome kako postići najpoželjniju, a istovremeno najteže dostupnu ciljnu grupu, generaciju Y. Aleksander Smigielski, medijski direktor za Srednju i Istočnu Europu u Unileveru posvetit će se dizajnu uspješnog pristupa u neprekidno promjenjivom svijetu agencijskih mreža i medija.