Hrvatski skladatelj Alfi Kabiljo primio je večeras u Splitu nagradu za životno djelo Camille koju mu je dodijelio Europski savez skladatelja i tekstopisaca (ESCA)
Glavni tajnik Hrvatskog društva skladatelja Antun Tomislav Šaban rekao je da je nagradom Camille Europski savez skladatelja i tekstopisaca želio odati počast Kabiljovoj uspješnoj karijeri koja traje već pola stoljeća tijekom kojih je skladao glazbu za 40 filmova i stotinu televizijskih serija.
"Alfi Kabiljo je doajen hrvatske filmske glazbe čija karijera traje već 60 godina, a značajan je i u europskim razmjerima. Primitkom nagrade se pridružio odabranoj skupini uglednih europskih skladatelja. On je ujedno i prvi Hrvat kojemu je uručena ova nagrada čija se dodjela po drugi put održava u Hrvatskoj, a prvi put u Splitu", kazao je Šaban.
Sposobnost Alfi Kabilja da tijekom godina radi u toliko glazbenih žanrova, uz održavanje visoke razine profesionalizma i umjetničkog integriteta, služi kao primjer cijeloj zajednici stvaratelja audiovizualne glazbe, istaknuo je.
Primajući nagradu Alfi Kabiljo je rekao kako je napisao puno pjesama ali da mu je teško reći koja mu je najdraža. "Neke pjesme vječno žive. Imao sam veliku sreću što sam surađivao s velikim zvijezdama, ali i da sam imao sjajne tekstopisce. Imao sam veliku sreću što smo u vrijeme kada su se održavali internacionalni festivali zabavne glazbe bili iznimno aktualni i traženi. Moj je život prošao dobrim dijelom kroz fantastične festivale", kazao je.
Dobitnici nagrade Camille, o kojima je odlučivao međunarodni žiri, su za filmsku glazbu Johan Soderqvist iz Švedske, za glazbu za dugometražni dokumentarni film Nainita Desai iz Velike Britanije dok su Španjolci Manel Santisteban i Ivan Martinez Lacamara dobitnici nagrade za originalnu glazbu za dramsku seriju.
Europski savez skladatelja i tekstopisca (ECSA) sastoji se od mreže od više od 55 organizacija skladatelja i tekstopisaca iz 27 zemalja, a kojoj pripada i Hrvatsko društvo skladatelja. Zajedno rade na poboljšanju društvenog i ekonomskog razvoja glazbenog stvaralaštva u Europi kroz jednake komercijalne uvjete za skladatelje i tekstopisce.